واکنش مددی نماینده مردم میانه به عملکرد شعار گونه دولت در احیای دریاچه ارومیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا،  محمدعلی مددی در گفتگو با خبرنگار آناج در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید در هفته دولت اظهار کرد: عملکرد دولت را باید از مردم جویا شد و فلسفه هفته دولت این است که دولتی که دم از عدالت محوری، اخلاص و راست گویی می زند، مورد نقد مردم قرار بگیرد.

وی افزود: دولت البته در بحث سیاست خارجی و بهداشت و درمان عملکرد بسیار مثبتی داشته، به طوری که در مذاکرات سیاسی دولتمردان طبق خطوط قرمز رهبری عمل کردند و معضل بهداشت و درمان که آحاد زیادی از جامعه درگیر آن بود، تا حدودی حل شد.

وی انتقاد کرد: دولت تدبیر و امید در بروکراسی اداری عملکرد موفقی نداشته است و کنترل و نظارت دولت در حد صفر می باشد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در خصوص استیضاح برخی وزرا تصریح کرد: استیضاح وزیران حق نمایندگان است و و ظیفه هر نماینده ای است که وقتی وزیری عملکرد بهتری نداشته باشد نسبت به استیضاح آن اقدام کند، در حال حاضر استیضاح وزیر اقتصاد و راه و شهرسازی در مجلس مطرح است.

وی در خصوص عملکرد دولت برای احیای دریاچه ارومیه تاکید کرد: اگر تدبیری برای احیای دریاچه ارومیه نشود، دریاچه به طور کامل خشک می شود، به نظرم عملکرد دولت برای احیای دریاچه در حد شعار بوده است و هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است.

مددی همچنین در خصوص بدهی دولت به کشاورزان از بابت خرید گندم اظهار کرد: زمانی که دولت اقدام به خرید گندم کشاورزان کرد، اعلام کرد که بعد از دو روز پول کشاورزان را پرداخت می کند، با این حال ماه هاست که پرداخت نکرده است و این اقدام دولت بداخلاقی و تخلف است، بنده نیز در نطق پیش از دستور خود در مجلس به وزیر کشاورزی تذکر دادم که نسبت به این معضل پیگیری هایی داشته باشد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *