آقای استاندار براستی نباید میانه را شهری بن‌بست بدانیم؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، چند صباحی است که با افزایش کشته شدگان مردم میانه در اثر تصادف در جاده میانه – تبریز مسولین محترم بجای اتخاذ تدابیر واقع گرایانه و عملی و همچنین اتمام پروژه هایی که جز شعار انتخاباتی  نبوده است، این بار با سخنان عجیب خود مجدداً نمک روی زخم مشکلات مردم می پاشند.

فاصله داشتن شهرستان میانه با آزاد راه تهران-تبریز مشکلاتی را برای مردم این شهرستان به وجود آورده و فاصله زیاد مسافتی میانه از اتوبان، اقتصاد این شهر را با رکود مواجه کرده، به طوری که ساکنین این شهر به دلیل مشکلات اقتصادی مهاجرت را به ماندن ترجیح می دهند.

 اسماعیل جبار زاده در جریان سفرخود در پنجمین روز از هفته دولت به شهرستان میانه طی اظهار نظری که در خبرگزاری فارس بدان اشاره شده با بیان اینکه نباید میانه را شهری بن‌بست بدانیم، ادامه داد: فاصله ۲۰ کیلومتری این شهر با آزادراه یک امتیاز برای میانه است که باعث می‌شود میانه از معایب در کنار اتوبان بودن در امان بماند و این فاصله باید محور توسعه این شهرستان شود.

گذر اتوبان تهران تبریز از فاصبله ۲۰ کیلومتری شهر میانه و دور ماندن از مسیر ترانزیتی شمالغرب کشور همیشه بحث نا تمام همشهریان میانه ای می باشد. مسئولین شهرستان میانه بخصوص در طی سالهای گذشته بارها سعی داشته اند تا ضمن پیگیری این مسئله هر بار توجیهی برای نحوه ی اجرای این پروژه قصور کنندگان اصلی در دور ماندن شهر میانه از مسیر این اتوبان بیاورند.

اما همواره بحث 4 بانده کردن جاده مسیر میانه – سرچم و میانه – تبریز  از مهم‌ترین مطالبات مردم شهرستان میانه بوده است که این امر تاکنون محقق نشده است.

مطمعناً سخنان اخیر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی که در صدد آرم جلوه دادن شرایط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی حاکم بر منطقه است، نمی تواند راهکار و تدبیری مناسب برای از میان برداشتن این مشکلات و معضلات باشد.

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. راه دادن ماشین های سنگین از جاده قدیم تبریز-میانه و کشتن انسانهای بی گناه این منطقه دور ماندن از مشکلات اتوبان است!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *