تلاش جدی دولت در مبارزه با زمین‌خواری/برخورد با سوءاستفاده دلالان و واسطه‌گران

به گزارش میانا به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز پنجشنبه وارد شهرکرد مرکز استان چهارمحال بختیاری شد و مورد استقبال مسئولان محلی این استان قرار گرفت. 

رحمانی فضلی در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی درباره گزارش زمین‌خواری در سطح ملی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در سطح ملی و در این دولت بر روی آن تلاش و فعالیت جدی صورت گرفته است موضوع زمین‌خواری است.

وزیر کشور بر همین اساس به موضوع زمین‌خواری اشاره کرد که در کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی می‌شود و تأکید کرد: همچنین در همه استان‌ها ستادهای فعالی در این زمینه وجود دارد که با کمک قوه قضائیه نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی و بقیه دستگاه‌های مسئول این موضوع پیگیری می‌شود.

وی یادآور شد: در خصوص موضوع زمین‌خواری تا حد بسیار زیادی جلوگیری به عمل آمده و مقداری هم که تملک و تصرف شده بود یا تغییر کاربری‌های غیرقانونی داده شده بود، برخورد جدی صورت گرفته است.

رحمانی فضلی تأکید کرد: در حال حاضر روند کاملاً کنترل شده در مراتع، جنگل‌ها و زمین‌های اطراف شهرها وجود دارد.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: البته مردم خود باید بدانند و با توجه به وجود دلالان و واسطه‌گران ریسک نکنند.

به گزارش فارس عبدالرضا رحمانی فضلی همزمان با هفته دولت به استان چهارمحال بختیاری سفر کرده است و وی در این سفر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، شورای تأمین استان، شورای اداری شرکت خواهد کرد؛ افتتاح پروژه نان صنعتی آزاد توشه و بازدید از فولاد سفید دشت از برنامه‌های رحمانی فضلی خواهد بود.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *