اشتغال و مسکن بیشترین دغدغه جوانان است

اسماعیل حیدری آزاد روز سه شنبه در نشست با مسوولان صندوق مهر رضا افزود: دولت جهت حل این معضل صندوق مهر امام رضا را با سه هدف مسکن، اشتغال و ازدواج تاسیس کرده است.

وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در شهرستان، به جذب سرمایه گذاران بیشتر و ارائه طرح های اشتغالزایی برای جذب تسهیلات از سوی صندوق تاکید کرد و گفت: اگراین تسهیلات از سوی شهرستان جذب نشود به طور قطع اشتغالزایی و تولید در شهرستان رو به افول خواهد رفت.

حیدری آزاد خواستار ارائه گزارش عملکرد صندوق مهر رضای شهرستان به صورت ماهانه شد و افزود: مسوولان باید عملکرد خود را ارائه کنند تا مشخص شود که به چه میزان توانسته اند در راستای اهداف سازمان و خدمت به مردم موفق شوند.

مدیرکل صندوق مهر رضا آذربایجان شرقی نیز دراین جلسه خواستار توجه به تولید انبوه، تشویق به برندسازی و گسترش آن و همچنین روش های جذب منابع در زمینه مختلف و ایجاد اشتغال پایدار شد .

علیرضا آخوند زاده با بیان اینکه رویکرد جدید صندوق مهر رضا پرداخت تسهیلات به طرح است نه افراد، افزود: هدف صندوق مهرامام رضا مشخص است و در چارچوب دستورالعمل و ضوابط عمل می کند.

وی با اشاره به اهمیت نظارت دراین حوزه گفت: نظارت ها در دو بخش قبل از پرداخت و بعد از دریافت تسهیلات به صورت جدی انجام می گیرد، که درنظارت قبل از پرداخت، صلاحیت فرد در دریافت تسهیلات مشخص می شود و نظارت بعد از دریافت تسهیلات به صورت دوره ای و هر شش ماه یکبار صورت می گیرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *