فرصت خوب تیم فوتبال شهرداری تبریز برای پایان دادن به نتایج ضعیف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ميانا به نقل از مهر؛ هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور امروز سه شنبه ۱۱ آذر با انجام ۱۲ دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود و طی آن در یکی از بازی های مهم گروه “ب”، تیم شهرداری تبریز در ورزشگاه خانگی خود به دیدار تیم قعرنشین اتکا گرگان می رود.

تیم شهرداری که هفته گذشته در زمین تیم راهیان کرمانشاه تن به تساوی بدون گل داده بود، در بازی امروز نباید به چیزی جز کسب سه امتیاز آن هم برابر تیم قعرنشین جدول رضایت دهد. شهرداری در هفت هفته سپری شده از مسابقات لیگ دسته اول، نتایج چندان خوبی کسب نکرده و در ردیف تیم های پائین جدولی قرار گرفته است. این تیم در فصل جاری تنها یک بار آن هم در خانه برابر تیم صنعت نفت آبادان با یک گل به پیروزی رسیده و چهار تساوی و دو شکست نتایج دیگر بازی های این تیم تا پایان هفته هفتم بوده است.

کسب هفت امتیاز از هفت بازی معدل امتیازی یک را برای هر مسابقه تیم شهرداری تبریز در لیگ دسته اول به ثبت رسانده که این آمار هرگز نمی تواند برای تیمی مدعی و پر هزینه مقبول تلقی شود. شهرداری با هدایت مهدی پاشازاده علاوه بر اینکه خوب نتیجه نمی گیرد، چندان هم خوب بازی نمی کند و هواداران این تیم هم به این موضوع اذعان دارند.

در چند بازی اخیر تیم شهرداری، اگرچه مالکیت توپ در قیاس با حریفان، بیشتر در اختیار شاگردان پاشازاده بوده اما پاس های بی کیفیت، رو به عقب و کم اثر پرتعدادتر از پاس های رو به جلو، موثر و تهاجمی بوده است.

تیم فوتبال شهرداری تبریز

تیم فوتبال شهرداری تبریز

با این حال تیم شهرداری امروز این فرصت خوب را پیش روی خود می بیند تا برابر یک تیم بحرانی به نام اتکا گرگان به میدان رفته و هر سه امتیاز این مسابقه را در خانه نگه دارد.

اتکا گرگان تیمی است که هفته گذشته در خانه با یک گل به تیم سیاه جامگان مشهد مقدس باخت تا پنجمین شکست فصل خود را تجربه کند. اتکایی ها تا پایان هفته هفتم، هرگز طعم شیرین پیروزی را نچشیده اند و به غیر از پنج باخت، دو تساوی هم در پرونده این فصل آنها ثبت شده است.

اتکا با این نتایج ضعیفی که گرفته، با کسب فقط دو امتیاز در رده نازل دوازدهم جدول ۱۲ تیمی گروه “ب” این رقابت ها قرار گرفته است. تیمی که حتی در بین ۲۴ تیم حاضر در دو گروه کمترین اندوخته را دارد و حتی از تربیت نوین یزد، تیم فانوس به دست گروه الف نیز یک امتیاز کمتر دارد.

با این که اتکا به روی کاغذ تیمی ضعیف به شمار می آید اما شهرداری تبریز نیز همانگونه که اشاره شد، در حد و اندازه های یک تیم مدعی نشان نداده و بسیار پائین تر از حد انتظار ظاهر شده است و احتمال اینکه سرخپوشان لیگ یکی فوتبال تبریز در هفته هشتم نیز امتیاز از دست بدهند، وجود دارد.

شهرداری تبریز هم اکنون با هفت امتیاز از هفت بازی در رده هشتم جدول ایستاده و اتکا با دو امتیاز در پائین ترین خانه جدول قرار دارد.

در بازی های دیگر این هفته از گروه “ب” از ساعت ۱۴ به صورت همزمان سه بازی برگزار می شود که طی آن تیم صدرنشین مس رفسنجان از تیم رده سومی صنعت نفت آبادان پذیرایی می کند، داماش گیلان میزبان گل گهر سیرجان است، سیاه جامگان در شهر مقدس مشهد با پارسه تهران مصاف دارد. از ساعت ۱۴:۱۵ نیز به صورت همزمان تیم پاس در همدان میزبان تیم راهیان کرمانشاه است و شهرداری بندرعباس در خانه به دیدار تیم فولاد یزد می رود.

مهدی پاشازاده

مهدی پاشازاده

پاشازاده: به جایگاه حریف نگاه نمی کنیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: به دنبال این هستیم تا شرایط تیم ما در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور بهتر شود.

مهدی پاشازاده در این خصوص اظهار داشت: امروز باید برابر تیم اتکا به میدان برویم، با اینکه اتکا در پائین ترین خانه جدول گروه قرار دارد اما بازیکنان شهرداری نباید فریب جایگاه حریف را بخورند.

وی ادامه داد: هدف ما در این بازی کسب هر سه امتیاز خانگی است و بازیکنان را نیز برای این کار مهم آماده کرده ایم تا بتوانیم در این دیدار پیروز شویم.

پاشازاده عنوان کرد: تیم ما در بازی های قبلی نیز عملکرد فنی خوبی داشته است اما بدشانسی، عدم تمرکز و نداشتن دقت در ضربات آخر موجب شده تا نتوانیم به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنیم.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۴:۱۵ امروز سه شنبه ۱۱ آذر در ورزشگاه شهید توانا (اختصاصی شهرداری تبریز) برگزار می شود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *