تفاهم نامه هسته ای نباید موجب ذوق زدگی ودستپاچگی دولتمردان شود

محمد علی مددی نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی میانا ضمن اعلام حمایت و تشکر از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای با تاکید بر لزوم رعایت خطوط قرمز نظام و رهبریدر رسیدن به توافق جامع، خاطرنشان کرد: بدون شک جمع بندی مذاکرات هسته ای محصول مقاومت ملت و تدابیر هوشمندانه رهبری نظام است.

نماینده مرم میانه با بیان این موضوع که نتایج نهایی این تفاهم در صورت عمل کردن طرف مقابل به تعهدات متقابل نیازمند زمان می باشد، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید و مسئولین نظام نباید از این تفاهم نامه اولیه دچار دستپاچگی و ذوق زده شوند.

مددی همچنین مردم را مهم ترین سرمایه نظام اسلامی عنوان کرد و افزود:  پایداری نظام مستلزم اتحاد بین آهاد مردم و پایبندی به قانون اساسی به عنوان میثاق ملی می باشد.

نماینده مردم میانه در مجلس ضمن مثبت خواندن وزارت بهداشت و درمان در اجرای طرح تحول سلامت، افزود: متاسفانه بالا بودن هزینه همراه بیمارن باعث شده تا شیرینی این طرح در کام مردم تلخ گردد.

وی ضمن اشاره به بر تشکیل کارگروه های نظارتی بر عملکرد مسئولین در به نتیجه رساندن مصوبات شهرستانی، تاکید کرد: فضای جلسات و نظام تصمیم گیری مسئولین نباید کلیشه ای و بدون خروجی باشد.

مددی از پیگیری و حل مشکل آب شرب شهرمیانه از طریق مشارکت بخش خصوصی به روش BOT و آغاز مراحل اجرایی آن در طی روزهای آتی خبر داد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. باسلام و عرض ادب. باز صحبت های دوپهلوی تکراری ازنمایندگان ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *