بخش کتبی مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا :دکتر علی سلمانپور رییس واحد میانه در حاشیه برگزاری این مسابقه  اعلام کرد: همزمان با سراسر واحدهای دانشگاهی کشور بخش کتبی مرحله مقدماتی و دانشگاهی ویژه دانشجویان، اساتید، در 10 رشته، روز سه شنبه 11 آذرماه 93  با حضور بیش از 850 نفر شرکت کننده در دانشگاه آزاد اسلامی میانه به مرحله اجرا درآمد.
وی به موارد امتحانی ویژه اساتید و اعضای هیات علمی این دوره اشاره کرد و افزود: در این دوره از مسابقات اساتید و اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی در رشته های نهج البلاغه، ترجمه و تفسیر قرآن کریم و زندگانی معصومین(ع) به رقابت پرداختند.
 سلمانپور تصریح کرد: در بخش دانشجویان نیز در رشته های احکام خواهران و برادران، نماز، زندگانی پیامبر(ص)، زندگانی معصومین(ع)، نهج البلاغه، حفظ و ترجمه ادعیه، تفسیر قرآن کریم، ترجمه قرآن به زبان فارسی و ترجمه انگلیسی قرآن برگزار گردید.
رییس واحد میانه استقبال اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی را در بیستمین دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت پرشور دانست و عنوان کرد: تمسک به قرآن کریم و اهل بیت(ع)، تحقق اندیشه های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اسلامی شدن دانشگاه ها، توسعه و تعمیق دانش قرآنی استادان و آشنایی آنان با تعالیم اهل بیت(ع)، تقویت زمینه های معنوی و باورهای دینی و اشاعه فرهنگ قرآنی از اهداف این مسابقات می باشد.
وی با بیان اینکه مسابقات قرآن و عترت، بستر معنوی همه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی است اذعان کرد: حضور عملی قرآن و عترت در زندگی بشر از اهمیت بالای برخوردار است و تمسک جستن به قرآن و عترت پاک پیامبر اکرم(ص)، تنها راه نجات بشر از کجروی ها و تنها داروی شفا بخش دردها و آلام روحی و اجتماعی انسان است.
مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد میانه
IMG_0207
IMG_0211
IMG_0228

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *