نمایشگاه اختراعات و دستاوردهای مخترعین میانه ای اهالی مسجد/گزارش تصویری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، نمایشگاه اختراعات و دستاوردهای مخترعین میانه ای اهالی مسجد بصورت یکروزه در محل مسجد جامع این شهر برپاشد.

این مخترعین آثار خود را برای جذب سرمایه گذار جهت تولید انبوه نمونه های اولیه محصولات خود در معرض دید نمازگزاران جمعه قرار دادند.

 این برنامه توسط هیئت امنای مسجد صاحب الزمان (عج) و کانون بسیج مخترعین صالحین، با حضور امام جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی و برخی از روسای ادارات شهرستان و با هدف تشویق، شناسایی افراد مستعد و نیز جلب توجه سرمایه گذاران برای حمایت از مخترعین جوان برگزار شد.  

گفتنی است مشاور علمی و اجرایی این نمایشگاه بر عهده مهندس مهدی دانشیار بوده و اسامی مخترعین شرکت کننده نیز بدین شرح می باشد:

حجت الاسلام والمسلمین صابر نوروز پور فرد 

مهندس مهدی دانشیار 

مهندس علیرضا عبدالهی فرد

مهندس محمد مصطفی علیمحمدیان

سجاد سیامی

سیروس جعفری

سیامک مرادی

مهندس علی تاتی

حسن شرقی

امین آقانیا

محمد رضا علیزاده

 

 

نخستین نمایشگاه اختراعات مخترعین شهرستان میانه

IMG_4147

IMG_4164

IMG_4181

IMG_4189

IMG_4192

IMG_4220

IMG_4224

IMG_4254

IMG_4263

IMG_4268

IMG_4294

 

عکاس : محمد زینالی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. مهدی دانشیار

    با سلام و سپاس از عزیزان
    نکاتی قابل ذکر است که شاید بهتر است همشهریان بزرگوارم در جریان باشند و امید آن دارم کاستی ها را بر ما ببخشند؛
    ۱- برپایی این نمایشگاه بحالت پایلوت بوده و استارتی جهت امر بزرگتر و شناخت دقیقتر کاستی هایمان بود.
    ۲- با توجه به پیش بینی قبلی مبنی بر اینکه میزان بازدید پس از نماز بسیار زیاد خواهد بود واحتمالا میزان فضای اختصاص یافته جوابگوی انجام وظیفه ما به نحو احسن نخواهد بود-همانطورکه تقریبا درست از آب درآمد- لذا بسنده به حداقل تبلیغات و حداکثر توان دربرآورد این نیاز را در الزام کار قراردادیم،اگرچه از طریق دوستان خبری در چند سایت محلی آنهم روز پنج شنبه اطلاع رسانی مختصری صورت گرفت.
    ۳- برپایی این نمایشگاه مرهون هزینه های شخصی مخترعین و هیئت امنا مسجد صاحب الزمان(عج)و با هدف جذب افراد مستعد و نیز جذب سرمایه گذاران بود که به شکرانه خداوندی و برکت امامزاده اسماعیل (ع) خوشبختانه ۲۳ نفر افراد مستعد و ۲نفر سرمایه گذار شناسایی و ۱نفر خیر مبلغی چند هدیه نمودند.
    ۴- مفتخر و خوشبختیم که افرادی چون امام جمعه فهیم و  عالم ، امام جمعه ی موقت ، حاج آقای عیسی زاده و جناب آقای نوری دستمان را به گرمی فشردند و دلهایمان را برای گرمی برپایی این نمایشگاه کوچک استوار ساختندوسپاس گذارشان هستیم.
    ۵- جا دارد ازبازدیدکنندگان و مسئولینی که زمان گذاشتند و به دقت پای حرفها و توضیحات ما نشستند و از ابتدای مراسم خود را شتابان به محل برگزاری رسانده بودند و در قاب هیچ دوربین خبری نبودند هم کمال سپاس را بجا بیاوریم. 
    ۶- مورد آخر هم ، اینکه بدلیل عدم امکان دعوت از بانوان مخترع شهر و نیز حذف چندین نفر از مخترعین دیگر شهرمان که درخواست داده بودند ولی امکاناتمان بسیار محدود بود کمال ادب و امتنان را بجا آورده و پوزش می طلبیم.
    خداوند را شاکریم که با برپایی این نمایشگاه به این مهم رسیدیم که شهرمان مستعد و نیازمند این حرکت های علمی و حامی فرزندان خویش است ،به امید حمایت های بیشتر و برگزاری بهتر در خور شهروندان فهیم وعالم شهرمان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *