دولت پول های بلوکه شده را برای حمایت از تولید ملی خرج کند/ ضرورت اعمال حداکثر مجازات برای مجرمین فساد اقتصادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، محمدعلی مددی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در خصوص بررسی جمع بندی هسته ای از سوی مجلس اظهار کرد: بعد از ۳۷ سال، ملت ایران با ایستادگی بر روی آرمان های انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبری به حق خود در این توافق خواهند رسید، مقرر شده که نمایندگان مجلس این جمع بندی هسته ای را بررسی کنند و به نظر بنده، نتیجه این بررسی ها قطعا مثبت خواهد بود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بعد از جمع بندی هسته ای بین ایران و کشورهای غربی، اقتدار تیم مذاکره کننده ایران را صریحا تایید کردند، خاطرنشان کرد: توافق صورت گرفته به نفع هر دو گروه می باشد و نتیجه برد، برد  است و در این مذاکرات کسی بازنده نیست.

دولت از تولید ملی غافل نماند

وی در خصوص حضور سرمایه گذاران خارجی در ایران و آزاد شدن پول های بلوکه ایران تصریح کرد: به دولت هشدار داده ایم که در این فضای حضور سرمایه گذاران خارجی در کشور نباید از تولید ملی غافل بماند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور از پتانسیل های ویژه کشور در حوزه تولید ملی بهره بگیرد و حمایت از صنعت و تولید ملی مدنظر باشد و جلوی ورود قاچاق کالا به کشور بگیرد.

وی تاکید کرد: دولت باید پولهای بلوکه شده را در جهت حمایت تولید ملی، صنعت و اشتغال هزینه کند و معضل اشتغال را که بزرگترین معضل کشور است، حل کند.

دولت فرصت سوزی نکند

مددی گفت: به دولت گوشزد کردیم که نباید در وضعیت کنونی فرصت سوزی کند و به بهانه حضور سرمایه گذاران خارجی در کشور، از حمایت تولید ملی غافل بماند و برای پول های بلوکه شده برنامه ای نداشته باشد.

قوه قضاییه برای مقابله با هر گونه فساد اقتصادی در کشور صراحتا وارد عمل شود

وی در خصوص مقابله با فساد اقتصادی در کور تاکید کرد: قوه قضاییه برای مقابله با هر گونه فساد اقتصادی در کشور صراحتا وارد عمل شود و حداکثر مجازات را برای مجرمین اعمال کند و باید تمامی نهاد های نظارتی برای مقابله با فساد اقتصادی بسیج شوند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *