یک کشته و پنج مصدوم در جاده میانه – تبریز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حبیب حسینقلی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این سانحه ساعت ۱۱: ۱۵ امروز در کیلومتر ۳۵ میانه – تبریز رخ داد.

وی اظهار کرد: تکنسین های فوریت های پزشکی میانه و کوهسالار و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال احمر میانه به محل حادثه اعزام و مصدومان پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان میانه منتقل شدند.

حسینقلی زاده با بیان اینکه تجمع مردم برای تماشای صحنه تصادف امداد رسانی را مختل می کند، از مردم خواست هنگام مشاهده سوانح رانندگی از تجمع در محل پرهیز و راه را برای آمبولانس های امدادی باز کنند. 

وی بر لزوم رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: استفاده از کمربند ایمنی میزان تلفات را در سوانح رانندگی کاهش می دهد.

شهرستان میانه در ۱۸۰کیلومتری شرق تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. سیدعلی موسوی

    متاسفانه  هرروز شاهدجان باختن همشهریان عزیزخوددراین مسیرهستیم که علتشم برمیگردد به عدم اتحادهمشهریان عزیزمان در پی گیری حق وحقوق خودشان که سه سال پیش شورای تامین استان مصوبه ای راتصویب کردن مبنی برعدم تردد خودروهای سنگین که بیشترین عامل تصادفات این مسیررابه خوداختصاص دادن  که متاسفانه پلیس راه این مصوبه رااجرانکرد وگفت راه بین المللی هستش.ولی احدی از همشهریان به این عدم اجرای مصوبه توسط پلیس راه احتراض نکردن ونگفتن که وقتی اتوبان تبریز میانه درنزدیکی این مسیر قرار داردچه لزومی دارد این مسیربه قتل گاه تبدیل شود.ضمنا چرا اجازه تردد اتوبوس تبریز تهران رابخاطرخطرات موجود نمیدهید مگه نمیگیدجاده بین المللی هستش پساجازه تردد اتوبوس مشهداصفهان شیراز وهمه شهرهایی که خواهان تردد از این مسیرهستندتا دربین راه مسافر سوارکنند رانمیدهید….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *