مشکلات اقتصادی کشور یک شبه حل نمی شود/ دولت پول های بلوکه شده را مدیریت کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، محمد علی مددی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در خصوص مذاکرات هسته ای و توافق اخیر ایران با کشورهای غربی اظهار کرد: بعد از چندین سال، بلاخره ایران به حق خود یعنی انرژی هسته ای دست یافت و ایران ۳۷ سال است که روی شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایستادگی کرده و غربی ها برای از بین بردن این شعار به هر کاری چون حمله نظامی دست زدند.

وی با بیان اینکه نتیجه مذاکرات برد-برد بود، تصریح کرد: با پایداری مردم، اقتدار تیم مذاکزه کننده و رعایت خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبر انقلاب، ایران به حقوق هسته ای خود رسید، با این حال باز هم اعلام می کنیم که ایران هرگز به دنبال بمب هسته ای نبوده و رهبر نیز آن را حرام اعلام کردند.

وی با بیان اینکه اگر تیم مذاکره کننده خطوط قرمز را در مذاکرات رعایت نمی کردند، قطعا رهبر انقلاب هشدار می دادند چرا که رهبر انقلاب با کسی تعارفی ندارند، گفت: رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس فرمودند که توافق را به صورت دقیق بررسی کنند و به نظرم خطوط قرمز در این توافق رعایت شده است و امیدواریم بعد از این توافق تحریم ها به صورت یکجانبه برداشته شود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با تصویب توافق هسته ای مشکلات اقتصای کشور حل می شود، اظهار کرد: قطعا مشکلات اقتصادی کشور یک شبه حل نخواهد شد و نباید منتظر تحولات معجزه آسا باشیم.

وی تاکید کرد:بعد از توافق پول های بلوکه شده ای که از خارج به ایران بازگردانده می شود باید توسط دولت مدیریت شود و همچنین برای رونق صادرات و تولیدات داخلی برنامه ای مدون داشته باشد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *