مسابقه فرهنگی و کتابخوانی ویژه اعضای باشگاه پژوهشگران جوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : مهندس عباس نعمتی رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد میانه با بیان این مطلب گفت: این مسابقه به صورت اینترنتی برگزار می شود. به گونه ای که فایل PDF کتاب الکترونیکی مسابقه با عنوان ” لهوف ” نوشته سیدبن طاووس ترجمه محمد اسکندری به همراه قایل سوالات و پاسخنامه در سایت این واحد دانشگاهی در اختیار اعضا قرار داده می شود.
وی افزود: اعضا بعد از مطالعه کتاب و پاسخ به سوالات 3 گزینه ای 40 سوالی می توانند پاسخنامه سوالات را حداکثر تا مورخ 22/9/93 به پست الکترونیکی nemati_abbas@yahoo.com ارسال نمایند.
نعمتی خاطر نشان کرد: کتاب ” لهوف ” پیرامون زندگانی امام حسین(ع) در 179 صفحه نوشته شده و شامل چهار فصل: ولادت امام حسین(ع) از زبان پیامبر اکرم و وقایع پیش از جنگ، وضع جنگ و آنچه در آن هنگام پیش آمد، حوادثی که بعد از شهادت امام حسین(ع) رخ داد و قیام مختار می باشد.
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور این واحد دانشگاهی به جوایز این دوره از مسابقه اشاره کرد و گفت: به سه نفر از برگزیدگان مسابقه جوایزی از طرف باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی میانه اعطاء خواهد شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *