مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان اسکو به پایان رسید

به گزارش میانا به نقل از مهر، کریم توکلی ظهر امروز یک شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور ۲۷ تیم  دردورده سنی جوانان وبزرگسالان در اسکو برگزار شد و در پایان این دوره ازمسابقات در رده سنی بزرگسالان تیم نگین فسقندیس به مقام نخست و تیم های گالری مبل سالار و ینگی کند به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

وی در همین خصوص افزود: همچنین دررده سنی جوانان تیم مجتمع تجاری گلدیس سهند به مقام نخست و تیم های سالار خسروشاه و پدیده خسرق به مقام های دوم و سوم  دست یافتند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان اسکو درادامه اظهارداشت: این دوره از مسابقات با شرکت ۲۷ تیم و انجام ۵۷ بازی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

توکلی ادامه داد: در مراسم پایانی علاوه بر اهدای جوایز به ورزشکاران، مربیان، داوران و دست‌اندکاران برگزاری مسابقات از تامین کنندگان نظم و امنیت در طول برگزاری این مسابقات با اهدای هدایایی تجلیل شد.

گفتنی است هرساله به مناسبت ماه مبارک رمضان و در جهت شادابی و سلامتی جامعه مسابقاتی تحت عنوان مسابقات رمضان در مناطق مختلف  شهرستان اسکو برگزار می‌شود.

این مسابقات که شب‌ها بعد از افطار برگزار می شد، امسال هم با حضور گسترده ورزشکاران  اسکوئی همراه بود و هر شب بعد از افطار مکان‌های ورزشی شهرهای اسکو، ایلخچی و سهند مملو از روزه‌دارانی بود که برای تماشای مسابقات به سالن‌های ورزشی می‌آمدند.

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *