فلسطین کماکان مسئله اصلی جهان اسلام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه در خطبه های نماز جمعه امروز ۱۹ تیر ماه ۹۴، مصادف با روز جهانی قدس در جمع پرشور نماز گزاران در محل مسجد جامع این شهر با بیان این موضوع که بایستی حق و حقوق مردم بخصوص در بحث روزه داری در این فصل از سال از سوی آحاد مختلف جامعه حفظ شود، افزود: در محکمه الهی نمی توان با تظاهر به دین از انجام دستورات دینی سرباز زد.

امام جمعه میانه با تاکید بر بهره مندی از فرصت باقی مانده در ایام ماه مبارک رمضان و توشه راه قرار دادن فیوضات ایام لیالی قدر در این ماه

حامدی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: حمایت مظلوم در تمامی نقاط جهان تکلیف دینی مسلمانان است.

وی روز جهانی روز قدس را به عنوان یادگار بنیان گذار جمهوری اسلامی و حرکتی پرشور در سرلوحه قرار دادن مظلومیت مردم مسلمان فلسطین در جهان عنوان کرد.

خطیب جمعه میانه تمامی حرکت های وحشیانه استکبار جهانی در جهت سلب توجه مسلمین جهان به جنایت های رخ داده در منطقه است.

امام جمعه گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با هر ابزاری در صدد کم رنگ ساختن حرکت های مردمی و امتیاز گیری از حامیان مستکبر جهانی هستند.

حامدی، با اشاره به این موضوع که راهپیمایی روز قدس باعث می شود تا فلسطین به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام مطرح شود، تاکید کرد: سکوت مجامع بین المللی در مقابل جنایات وحشیانه در فلسطین اشغالی بر لزوم تداوم حرکت های حمایتی و پشتیبانی از مردم بی دفاع و مظلوم منطقه می افزاید.

وی بر حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای در خط اول دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی،  با اشاره به فرا رسیدن ۲۱ تیرماه به عنوان روز عفاف و حجاب ار این مسئله به عنوان یک ضرورت دینی یاد کرد و خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از آرمان های نظام و انقلاب، از رعایت عفاف و حجاب در جامعه به عنوان خواست اصلی خانواده شهدا یاد کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان میانه با انتقاد از وضعیت عفاف و حجاب در جامعه امروز، عملکرد دستگاه های اجرایی و متولیان امر در این خصوص را قابل قبول ندانست و افزود: مسئولان باید نسبت این موضوع دغدغه و احساس مسئولیت کرده و قانون عفاف و حجاب را در جامعه به نحو احسن اجرا کنند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *