بعد از برداشته شدن تحریم ها همه چیز بر وفق مراد اقتصاد ما نمی شود/ ضرورت حفظ شرایط اقتصاد مقاومتی در شرایط پساتحریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، محمد علی مددی در گفتگو با  آناج، با اشاره به احتمال نتیجه بخش بودن مذاکرات هسته ای کشور در وین گفت: اینطور نیست که بلافاصله بعد از برداشته شدن تحریم ها همه چیز بر وفق مراد اقتصاد ما شود، شرایط پس از تحریم ها اگر خوب مدیریت نشود موجب بروز مشکلاتی می شود.

وی ادامه داد: افزایش نقدینگی در صورت آزاد شدن دارایی بوکه شده ایران، میل به سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی و تمایل تجار اروپایی برای تصاحب بازار ایران از جمله  مسائلی هستند که مدیریت واحد و یکپارچه اقتصادی را لازم می کند.

وی اضافه کرد: در صورت کسب نتایج مثبت در این دور از مذاکرات فضای سیاسی پیش روی جمهوری اسلامی ایران مطلوب تر از گذشته می شود به نحوی که دیگر به هر بهانه ای انگ های سیاسی به ما نمی چسبانند.

مددی با بیان اینکه تولید داخلی در شرایط پسا تحریم باید تقویت شود، افزود: حفظ تعادل در صادرات و واردات همچون شرایط اقتصاد مقاومتی در آن شرایط هم ضروری است.

وی ادامه داد: خانواده های ایرانی چشم امید بر پرباری عرصه های تولید و سرمایه گذاری در ایران دارند تا جوان های بیکار وارد بازار کار شده و مشکلات اجتماعی نیز به دنبال آن حل شود.

انتهای پیام/پ

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *