حضور در راهپیمایی روز قدس، توطئه دشمنان علیه اسلام را خنثی می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام محمد رضا حامدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در خصوص ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: روز قدس از یادگاری های بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی ایران امام راحل (ره) می باشد که با هدف قرار دادن مسئله قدس در جهان اسلام مطرح گردید و مورد لبیک جهانی مسلمانان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام درصدد این هستند که مسلمانان را نسبت به قدس بی توجه کنند، تصریح کرد: مسلمانان جهان به ندای امام راحل(ره)، چندین سال است که لبیک گفتند و مسلمانان جهان برای دفاع از اولین قبله خود همیشه در صحنه مبارزه با دشمنان و صیانت از قدس حاضر هستند.

وی تاکید کرد: در سال جدید، با توجه به فعالیت گروه های تروریستی در جهان و حمله عربستان به یمن، ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس احساس می شود و بر ما به عنوان یک مسلمان تکلیف دینی است که از مسلمانان مظلوم دنیا بخصوص مردم فلسطین حمایت کنیم و حضور مردم در روز قدس نیز محوری جهت وحدت دینی مسلمانان جهان است.

امام جمعه میانه با اشاره به اینکه حضور چشمگیر مردم در روز راهپیمایی قدس قطعا توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد، گفت: دشمنان می خواهند که توجه دنیا را از جنایات اسرائیل به عربستان معطوف کنند تا جنایات اسرائیل مورد توجه قرار نگیرد و امنیت و منافع اسرائیل تامین شود.

وی افزود: دشمنان می خواهند با راه اندازی جنگ در کشورهای اسلامی، این کشورها را در مقابل حملات اسرائیل ناتوان سازند.

حامدی در خاتمه با تاکید بر اینکه ما تکلیف سر دادن ندای حمایت از مردم فلسطین را در روز قدس داریم، اعلام کرد: حمایت از مظلومان و مسلمانان جهان در ماه صیام یکی از تکالیف دینی است.

انتهای پیام/ص

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *