حوادث و جنایات استکبار در جهان اسلام، تکرای از صحنه عاشورا است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، یادواره شهدای دهستان تیرچای به یاد ۳۷ شهید روستای بالسین در مسجد جامع این روستا برگزار شد و در آن بیش از ۳۰۰ نفر از بسیجیان، مسئولین و خانواده های شهدا و اهالی روستاهای دهستان تیرچای حضور یافتند تا با شهدا و آرمانهای آنان تجدید میثاق کنند.

   در این مراسم معنوی که مصادف با اولین شب قدر ماه مبارک رمضان بود، فرمانده سپاه میانه با بیان بخشهایی از شباهتهای عاشورا و دفاع مقدس گفت: هر دو قیام  برای استکبار ستیزی و حفظ ارزشهای اسلام ناب  محمدی(ص) بارهبری فرزندی از فرزندان حضرت فاطمه زهرا(س) بود و در هر دو، نامردی دشمنان و مظلومیت حق و حقیقت متجلی است اما این قیام ها هرگز خاموش نشده و شکست ناپذیرند.

   جعفر غیابی با اشاره به فتنه ها و جنایات استکبار در جهان اسلام، این حوادث را تکراری از صحنه عاشورا دانست و افزود: جنایات سهمگین دشمنان اسلام در روز عاشورا، در دوران دفاع مقدس، فتنه ۷۸ و فتنه ۸۸ تکرار شد و اکنون در حال تکرار در سوریه، عراق، یمن و دیگر ممالک اسلامی است.

   وی بر لزوم حمایت مادی و معنوی از جبهه مقاومت اسلامی و ولایت مداری تاکید کرد و خاطرنشان کرد: شهادت در رکاب ولایت عبادت است و ما تا آخرین قطره خونمان از حریم ولایت دفاع خواهیم  کرد.

   در ادامه حسن شکری از مداحان عالیقدر استان اردبیل روضه خوانی و مرثیه گویی کرد و در پایان از تعدادی از خانواده های معزز شهدا تجلیل شد.

   گفتنی است در ابتدای این مراسم نیز سند گزاره ملی توسط شرکت کنندگان در یادواره، امضا شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *