راه‌آهن میانه – تبریز بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، محمدصادق پورمهدی، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تعهد کرده‌ایم تا پایان سال ۹۵ زیرسازی‌های این پروژه به اتمام برسد.
وی با اشاره به اینکه پایان مراحل زیرسازی این پروژه نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است، افزود: خوشبختانه این میزان اعتبار در مجموع اعتبارات سال های ۹۴ و ۹۵ در نظر گرفته شده است.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، در پاسخ به آخرین وضعیت فعالیت پیمانکار در مسیر بستان آباد به تبریز هم گفت: مشکل به وجود آمده در این موضوع حل شده است و فعالیت‌های فنی و عمرانی در این پروژه با قدرت ادامه دارد که در حال حاضر ۳۰ کیلومتر ریل از طرف میانه خریداری شده است.
وی از تصویب حدود ۴۰۰ میلیون دلار فایناس برای اتمام این پروژه ‌خبر داد و اظهار داشت: مشکلی درباره منابع مالی برای اتمام این پروژه وجود ندارد و همه باید دست به دست هم دهیم تا این مهم به نتیجه مطلوب برسد.
پورمهدی راه آهن تبریز- میانه را یکی از کلیدی‌ترین پروژه‌های عمرانی استان دانست و گفت: این پروژه می‌تواند سهم مهمی در کاهش سفر‌های جاده‌ای، کاهش آلودگی هوا و تصادفات داشته باشد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *