ارسال ۲۰۰۰ دعا به بخش ایران آینده جشنواره سراسری دست های کوچک دعا

به گزارش میانا به نقل از مهر، حسن میلانی چهارشنبه در نشست تشریح روند اجرایی نهمین جشنواره سراسری دست های کوچک دعا اظهار داشت: چشم انداز ایران در افق ۱۴۰۴، بخش ویژه این دوره از جشنواره است که در آن کودکان چشم انداز کشور در سال های آینده را در دعاهای خود آورده اند.

وی با اشاره به اینکه از کل تعداد ۳۴ هزار  و ۵۲۲ دعای رسیده به جشنواره تا کنون دو هزار مورد به این بخش اختصاص دارد، گفت: در این بخش کودکان دعا کرده اند که ایران بتواند صلح و امنیت را در منطقه برقرار کند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی تصریح کرد: در این دعاها کودکان خواسته اند که اعتیاد در ۱۴۰۴ ریشه کن شود و باران فراوان ببارد و کشور از بی آبی نجات یابد و کارخانه های بزرگی احداث شود تا کسی بیکار نباشد و شهرهای بازی پیشرفته ای نیز برای کودکان ساخته شود.

میلانی با بیان اینکه حوزه هنری در افق چشم‌انداز ۱۴۰۴، هنر انقلاب اسلامی را به عنوان یک مکتب هنری متعهد و مأموریتگرا معرفی می کند، گفت: حوزه هنری تمامی فعالیت‌ های صورت گرفته در این زمینه را رصد کرده و در این راستا به عنوان متولی اقدام میکند و اختصاص بخش ویژه نهمین جشنواره سراسری دست های کوچک دعا به این موضوع نیز به همین منظور است.

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *