حضور ۸۹۰۰ نفر از دانش آموزان شهرستان میانه در ۶۹ مرکز کلاس های تابستانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، شامگاه دیروز دوشنبه به مناسبت ماه مبارک رمضان و افتتاح کلاس های تابستانی ، مراسم افطاری ۳۰۰ نفری جمعی از دانش آموزان دختر شهر میانه به همت کانون فرهنگی –تربیتی دخترانه کوثر به صورت خودجوش و با کمک های خیرین برگزار کردند.
اسفندیار صادقی معاون مدیر کل و رئیس آموزش و پرورش شهرستان میانه، در این مراسم با اشاره به این موضوع که تعلیم و تربیت تعطیل بردار نیست، افزود: با پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و ایجاد محیط با نشاط، گام های آینده سازان مملکت در رفتن به مراکز آموزشی بلند تر خواهد شد.
معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از آغاز کلاس های تابستانی برای ۸۹۰۰ نفر از دانش آموزان خبر داد و افزود: این تعداد از دانش آموزان در ایام تعطیلات تابستانی در  69 مرکز برگزاری کلاس های تابستانی اوقات فراغت خود را با دوره های مختلف فرهنگی و ورزشی پر خواهند نمود.
اسفندیار صادقی، چگونه زیستن و گرایش به کارهای دسته جمعی را از مهم ترین دستاورد های کلاس های تابستانی برشمرد و اظهار داشت: مدارس به عنوان سنگ مبارزه با جنگ نرم دشمنان با برگزاری کلاس های تابستانی در صدد افزایش مهارت  و آگاهی در بین دانش آموزان و خنثی سازی توطئه های دشمنان در متلاشی کردن کانون گرم خانواده می باشد.
وی از برگزاری اردوهای جهادی در قالب طرح هجرت ۳ و اعزام ۹۰۰ نفر از دانش آموزان شهرستان میانه بعد از ماه مبارک رمضان به اردوی مشهد مقدس خبر داد و افزود: طی ایام تعطیلات تابستانی ۲ کانون فرهنگی –تربیتی و ۲ مرکز قرآنی برای فعالیت های عقیدتی دانش آموزان فعالیت خواهند کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *