دستگیری ۳۶۲ معتاد پرخطر و توقیف ۴۷۵ وسیله نقلیه متخلف در شهرستان میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، هاشم شعفی در گفت‌وگو با خبرنگاران از استمرار اجرای طرح‌های انتظامی به ویژه طرح منطقه‌ای با هدف ناامن کردن محلات جرم‌خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان با استفاده از توان و امکانات موجود در سطح نقاط آلوده اقدام به اجرای طرح‌های مربوطه کرده و به توفیقات و کشفیات چشمگیری دست یافت.

وی ادامه داد: این فرماندهی طی سه ماه گذشته در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موفق به دستگیری ۳۶۲ نفر معتاد و توقیف بیش از ۳۲۰ دستگاه موتورسیکلت مزاحم و فاقد پلاک و توقیف بیش از ۱۵۵ خودرو متخلف در شهرستان میانه شدند.

فرمانده انتظامی میانه در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم در حوزه‌های مختلف با پلیس، خواستار استمرار آن در ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرستان شد.

سارقان منازل در دام پلیس میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری سارقان منازل با ۱۰ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

شعفی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در میانه، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس به صورت گسترده تحقیقات خود را آغاز کرده و دو نفر از سارقان حرفه‌ای تحت تعقیب را در شهرستان میانه شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازجویی‌­های صورت گرفته متهمان به ۱۰ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه به شهروندان توصیه کرد، اسناد و مدارک معتبر، دسته چک و دفترچه‌های حساب بانکی را در محلی مطمئن و به دور از دسترس دیگران نگهداری کنید و چنانچه در همسایگی شما افراد معتاد و مظنون به خلافکاری سکونت دارند و یا به مواردی مثل رفت و آمد و جابجایی‌های مشکوک برخورد کردید، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا کلانتری محل خود گزارش دهید.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *