اقتصاد مقاومتی را فقط در بالای نامه‌های اداری نوشتند/ اصلاحات یعنی ظلم و عدم رعایت عدالت؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سید بهلول حسینی، در گفتگو با خبرنگار  آناج با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام، ابراز کرد: تاکنون اقتصاد مقاومتی را فقط در بالای نامه‌های اداری به عنوان شعار سال نوشته‌اند و در عمل، اقتصاد مقاومتی اجرایی نمی‌شود.

 
وی ادامه داد: برخی از دولتمردان فکر می‌کنند، اقتصاد مقاومتی به معنی زندگی در فقر و جنگل است، اقتصاد اسلامی به معنی قناعت، حمایت از تولید داخل و ایجاد ارزش افزوده می‌باشد.
 
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی اصلی‌ترین خریداران ابزارآلات خارجی می‌باشند، اظهار کرد: تمام هزینه‌های دولت باید در چارچوب ضرورت باشد، زمانی که مسئولی در نظام با هزینه بیت المال سفر شخصی می‌کند نباید انتظار عملی شدن اقتصاد مقاومتی را داشته باشیم. در این مقطع زمانی قطعا حضرت آقا احساس نیاز کردند که مباحث اقتصادی را دوباره مطرح کردند.
 
وی افزود: وقتی نهادهای دولتی پول بیت‌المال را هدر می‌دهند، نشان از این دارد که وضعیت خراب است. اگر به رهنمودهای مقام معظم رهبری به طور جد، عمل شود قطعا وضعیت بهتر از این خواهد شد.
 
حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص فاصله گرفتن برخی از دست اندرکاران نظام از مبانی اعتقادی و اصول نظام را حقیقتی تلخ دانست و گفت: بنده قصد توهین به جناح خاصی را ندارم، اما واقعا گروه سیاسی اصلاحات، قصد اصلاح در مملکت را دارد؟
 
وی خاطرنشان کرد: اسم تشویش اذهان عمومی، عدم رعایت عدالت، ظلم و فتنه را نمی‌توان اصلاحات گذاشت، مسیری که به نفع مردم و ارزش‌های انقلاب است، اصلاحات نام دارد. هر مورد نامعقولی باید با حفظ اصول اصلاح شود اما معقولات جامعه قابل اصلاح نیست. بیش از ۵۰ درصد جریان اصلاح طلب خود نمی‌دانند چه راهی را می‌پیمایند.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه غنی سازی ۲۰ درصد برای ساخت برخی داروهای موردنیاز کشور، ضروری است، اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب حفظ غنی‌سازی ۲۰ درصد را جزو خطوط قرمز عنوان نکردند، اما مصاحبه با دانشمندان، دسترسی به اماکن نظامی و رفع کل تحریم‌ها همزمان با امضاء توافق‌نامه نهایی جزو خطوط قرمزی است که باید رعایت شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن ایران گفته بود اگر بتوانیم تمام پیچ و مهره‌های تاسیسات هسته‌ای ایران را باز می‌کنیم، در برابر این همه زیاده‌خواهی باید ایستادگی شود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *