سخنان کرباسچی در خصوص سران فتنه قبیح و زشت بود/ با این اظهارات بوی گند فتنه دوباره در کشور برخاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا حامدی امام جمعه شهر میانه در گفتگو با خبرنگار میانا ضمن قبیح و زشت خواندن سخنان غلامحسین کرباسچی در مراسم افطاری شب گذشته ریس جمهوری با نمایندگان احزاب و تشکل‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب، افزود: در حال حاضر شرایط کشور ایجاب می کند تا مسوولان نظام از هرگونه حاشیه سازی در خصوص مسائل حاشیه ای پرهیز نمایند.

امام جمعه میانه با بیان این موضوع که باید از کنار موضوعات ساده گذر کنیم تا حاشیه های زیاد بوجود نیاید، اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان نظام و انقلاب به دنبال چنین سوژه های برای تهیه خوارک خبری و رسانه ای به منظور بهره برداری سیاسی و شخصی هستند.

حامدی با اشاره به این موضوع که ملت و مسوولان نظام نخواهند گذاشت باردیگر فتنه گران وارد صحنه شوند، خاطرنشان کرد: بازگو کردن و حمایت از سران فتنه ۸۸ به مانند برهم زدن گندی است که ملت و مسوولان از بوی مشمئز کننده آن به سطوح آمده اند.

گفتنی است ضیافت افطاری حسن روحانی رئیس‌جمهور روز چهارشنبه سوم تیرماه با حضور شخصیت‌های سیاسی و احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا در سالن اجلاس سران برگزار شد و سه نفر از اصولگرایان و چهار نفر از اصلاح‌طلبان به سخنرانی پرداختند.

 غلامسحین کرباسچی که یکی از سخنرانان ای محفل بود، در اظهارات خود خواستار تشکیل مرکز گفت و گوی ملی شد و گفت که «همان طور که در مذاکرات سیاست خارجی با انسجام پیش میرویم میتوانیم در سیاست داخلی هم با گفت و گو و مذاکره به توافقاتی برسیم .»

رباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در این جلسه «میرحسین موسوی را به سید مظلوم تعبیر کرد».

 کرباسچی نیز در این دیدار ضمن تطهیر سران فتنه گفت که این سید مظلوم (میرحسین موسوی) کلان نظام را قبول دارد و نیت بدی نداشت!

 

در این مراسم «غلامعلی حدادعادل»، رئیس فراکسیون اصولگرایان، «قدرت‌الله علیخانی» مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، «غلامحسین کرباسچی» دبیرکل حزب کارگزاران، «کاظم جلالی» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، «اسدالله بادامچیان» عضو حزب مؤتلفه و «الهه کولایی» عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب صحبت کردند. در ا ین ضیافت چهره‌های اصلاح‌طلبی مانند «محسن امین‌زاده» و «محسن آرمین» نیز حضور داشتند.

«غلامعلی حدادعادل» رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در این مراسم با بیان اینکه با مبنا قراردادن قانون اساسی، رهبری و اصل نظام، اختلافات از بین می‌رود، گفت: «نباید نگاه قبیله‌ای داشت و اینکه حتماً باید مملکت دست قبیله ما باشد و بقیه کنار روند».او افزود: «اگر قانون اساسی، رهبری و اصل نظام را مبنا قرار دهیم اختلافات از بین می‌رود، با همدلی و هم‌زبانی در چارچوب قانون اساسی قطعا می‌توانیم آینده بهتری را برای کشور رقم بزنیم». 

 

در این مراسم غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان، قدرت‌الله علیخانی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران، فاطمه راکعی عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، اسدالله بادامچیان عضو حزب مؤتلفه و الهه کولایی عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب صحبت کردند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. کار به جایی رسیده بچه ها هم صاحب نظر شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *