کاهش در تقاضا بهترین راه مبارزه با مواد مخدر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در جلسه شورای  مبارزه با مواد مخدر شهرستان میانه کاهش تقاضا و آموزش را از دیگر راههای مبارزه با مواد مخدر عنوان کرده افزود: در دنیا بر کاهش تقاضا در عرصه مواد مخدر تلاش می کنند که در کشور ما نیز باید در این راستا تلاش شود تا شاهد کاهش تقاضا در کشور باشیم.

وی خواستار توجه و فعالیت ویژه کمیته پیشگیری در امر کاهش تقاضا شده افزود: باید در حوزه آموزش به آموزش سبک زندگی درست اقدام شود تا نوجوانان و جوانان ما نحوه درست ارتباط با خود و دیگران را آموخته و با اعتماد به نفس و شناختن جایگاه خود، قدرت نه گفتن به خواسته های نادرست دیگران از جمله دوستان خود را داشته باشند.

فرماندار ویژه میانه اعتیاد را سبب سلب عزت نفس از انسان دانسته افزود: کسی که عزت نفس خود را از دست بدهد رعایت حال هیچ کس برایش مهم نبوده و به هر جرمی اقدام خواهد کرد.

شکری آمار بالای معتادین در شهرستان میانه را تهدیدی بزرگ برای منطقه خوانده افزود: رقم واقعی بالاتر از این است زیرا معتادانی هستند که هنوز شناسایی نشده اند که این امر وظیفه را بر ستاد مبارزه با مواد مخدر از جمله کمیته پیشگیری سنگین تر می کند .

وی اظهار کرد: برای ساماندهی کمیته های پشگیری و درمان در حوزه مبارزه با مواد مخدر از بخش خصوصی کمک گرفته ایم که به زودی با اقدام  این بخش شاهد رویکردی نو و جدی در حوزه مواد مخدر خواهیم بود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *