امام جمعه میانه از کارخانه گیر بکس سازی میانرو بازدید به عمل آورد+گزارش تصویری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، ظهر روز پنج شنبه ۱۴ خرداد ماه ۹۴، حجت الاسلام و المسلمین حامدی از محل کارخانه گیر بکس سازی میانرو واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر میانه بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که به منظور رسیدگی به مشکلات پیش روی این مجموعه صنعتی و حواشی بوجود آمده در طی ماه های گذشته انجام پذیرفت، امام جمعه میانه ضمن بازدید از تمامی قسمت های کارخانه نشستی با مدیرعامل و نمایندگان کارگران این مجموعه بزرگ صنعتی برگزار کرد.

اقدامات برخی افراد در واگذاری کارخانه گیربکس سازی میانه به بخش خصوصی خنثی شد/ افزایش اشتغال و صادرات به کشورهای اروپایی در آینده نزدیک

علی اصغر چیذری مدیر عامل شرکت میانرو طی سخنانی ضمن خوش آمد گویی خدمت امام جمعه شهر میانه و همچنین تسلیت به مناسبت رحلت جانسوز بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران (ره)، با بیان این موضوع که متاسفانه در طی ماه های گذشته برخی افراد در تلاش بودند تا این مجموعه صنعتی را بطور ناخواسته و در جهت منافع خویش به بخش خصوصی واگذار نمایند، افزود : خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و همچنین عنایات ویژه امام جمعه  این موضوع خنثی و کارخانه با روند سابق و دست یابی به شرایط بهتر ادامه کار داده است.

چیذری با اشاره به این موضوع که وانت آریسان  محصول جدید ایران خودروی تبریز که طی ماه های گذشته با حضور مسئولان کشوری افتتاح رونمایی شد، افزود: طبق توافق با مدیریت شرکت نیرو محرکه و مساعدت مسئولین امر مقرر شده بود گیربکس( پی.یو.وان ) این خودرو در میانه تولید و برای مونتاژ به کارخانه مربوطه ارسال گردد ولی متاسفانه بر خلاف وعده مسئولین امر و حضور مکرر نماینده گان این امر محقق نشد و نیرومحرکه ساخت گیربکس را به میانه واگذار نکرد.

وی یکی از علت های ممانعت شرکت نیرو محرکه از شروع بکار خط تولید گیربکس این محصول ایران خودرو در میانه را ضعف در کنترل کیفی قطعات در شرکت میانرو عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه طی جلسه ای در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۴، در محل مجمع  عمومی کارخانجات نیرو محرکه ضمن موافقت با استقرار خط تولید گیر بکس پی یو وان موافقت به عمل آمد و پیشنهاد خریداری ۱۰ دستگاه پین زنی مطرح و پیش پرداخت خرید محصولات از کشور آلمان نیز واریز شد.

علی اصغر چیذری با بیان این موضوع که در حال حاضر روزانه ۱۸ هزار پین مورد نیاز کارخانه ایران خودرو می باشد، افزود: از این تعداد ۸ هزار عدد در داخل و مابقی از کشور ترکیه وارد می شود، که با راه اندازی این خط تولید شهرستان میانه سهم عمده ای در تامین مابقی این قطعه و جلوگیری از خروج ارز از کشور و افزایش سطح اشتغال ایفا خواهد کرد.

وی از نیاز کشورهای اروپایی به قطعه تولیدی جدید این شرکت خبر داد و افزود: با خریداری این ۴ دستگاه تا ۲ ماه آینده ضمن فراخوان مجدد کارگران کنار گذاشته شده از این مجموعه، برای اولین بار شاهد صادرات مستقیم قطعات خودرو از شهرستان میانه به کشورهایی همچون فرانسه خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت میانرو با بیان این موضوع شرکت میانرو در سال ۱۳۸۳جهت ساخت قطعات انواع گیربکس با نام  شرکت تولیدی قطعات گیربکس میانرو با ۲۰ نفر نیرو شروع به کار کرد، افزود: خوشبختانه بعد از گذشت ۱۰ سال، میزان نیروی این مجموعه به ۱۴۰ نفر افزایش و به ظرفیت چند برابر دست یافته است.

چیذری همچنین از طرح اختصاص ۸ میلیاردی برای توسعه کارخانه و تامین هزینه ۲ میلیاردی برای تکمیل ساختمان های نیمه کاره این مجموعه صنعتی خبر داد و تاکید کرد: در صورت نبود مشکل خاصی در ماه های آینده شاهد تغییر و تحولات اساسی و جذب حداقل ۳۰ نفر نیروی کار جدید در این کارخانه خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت گیربکس سازی میانرو ضمن تقدیر و تشکر از کمک های مسئولین در راه پیشرفت و توسعه این مجموعه صنعتی، انسجام و حرکت آگاهانه را لازمه موفقیت و دست یابی به اهداف بلند مدت دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم این مجموعه از مسیر اصلی خود به حاشیه کشانده نشده و مشکلات و موانع از پیش روی این کارخانه برداشته شود.

وی قطعی مکرر برق و کمبود آب و همچنین نبود امکانات در شهرک صنعتی و ارسال نشدن قبوض تلفن کارخانه را از مشکلات عمده که باعث وارد شدن خسارات جبران ناپذیر به این مجموعه شده است عنوان کرد.

وظیفه تمامی مسئولین حفظ اشتغال در واجد های تولیدی و صنعتی است/ تلاش و دوندگی مسئولین در این راه هیچ منتی بر سر دیگران ندارد

حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیرعامل و کارگران این مجموعه صنعتی با بیان این موضوع که تکلیف ما مسلمانان بکار گیری تمام توان در بحث اشتغال و تولید می باشد، افزود: دوندگی و تلاش مسئولین در این راه هیچ منتی نداشته و در راستای عمل به وظایف محوله در قبال مردم و شهرستان است.

وی به افتخار آفرینی جوانان میانه ای در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین عرصه های مختلف علمی و ورزشی اشاره کرد و افزود: به اعتقاد بنده فرد مسلمان نباید کاری را نیمه تمام بگذارد و کارگران این کارخانه نیز باید بیشتر از سایر افراد دغدغه تولید و افزایش کیفیت محصولات را برای رقابت در بازارهای داخلی و خارجی را داشته باشند.

امام جمعه میانه با اشاره این موضوع که ما باید نگاه تکلیفی و عقلانی به موضوعات مختلف داشته باشیم، با تاکید بر ضرورت دقت و بکار گیری تمام توان در امورات زندگی، افزود: نباید بگذاریم کشورهای غربی در عمل به دستورات دینی از ما ملت مسلمان سبقت بگیرند.

وی از پیگیری موضوعات مطرح شده در بحث خدمات رسانی دستگاه های اجرایی به این مجموعه صنعتی خبر داد، و قطعی مکرر و همچنین کوتاهی در انجام وظایف نسبت به واحد های صنعتی در عصر حاضر را بی دلیل و غیر موجه خواند.

 

امام جمعه میانه از کارخانه گیر بکس سازی میانه بازدید به عمل آورد+تصاویر

IMG_1730

IMG_1739

IMG_1743

IMG_1746

IMG_1750

IMG_1751

IMG_1759

IMG_1766

IMG_1768

IMG_1777

IMG_1793

IMG_1806

IMG_1812

IMG_1820

IMG_1822

IMG_1838

IMG_1843

IMG_1847

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *