هرکجا که باشم خانه اصلی من سپاه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، به مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار و سالروز آزادسازی خرمشهر، آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان میانه در جوار بارگاه ملکوتی شهدای گمنام برگزار شد.

   در این مراسم نماینده مردم میانه در مجلس، فلسفه تشکیل نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی را ایجاد رعب و ترس در دل دشمنان و مقابله با تجاوزات و تعرضات آنان دانست و ضمن تقدیر از خدمات تمامی نیروهای مسلح، نقش تعیین کننده سپاه را در مقابله با دشمن در جنگ تحمیلی و حفظ انقلاب و دستاوردهای آن، متذکر شد و افزود: سپاه با تدابیر داحیانه و دوراندیشی بنیانگذار انقلاب اسلامی شکل گرفت و سپاهیان همچنان با همان روحیه انقلابی در حفظ و حراست از انقلاب، ثابت قدم هستند.

   سیدبهلول حسینی با بیان اینکه باید قدردان این نیروی مردمی باشیم و با بیان خاطراتی از حضور خود در جبهه های هشت سال دفاع مقدس، خود را همچنان یک سپاهی قلمداد کرد و افزود: هر کجا که باشم؛ چه سپاه! چه مجلس! یا هر پست دیگر! خانه اصلی من سپاه است.

   فرماندار شهرستان ویژه میانه در این مراسم، فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و ۲۰۰ سال معاصر دانست و با بیان اینکه در تاریخ ۲۰۰ ساله قبل از انقلاب در هر جنگی بخشی از خاک کشورمان را واگذار کرده و متحمل شکست های فراوان شده ایم، اذعان کرد به همت رزمندگان سرافراز اسلام پس از انقلاب در جنگهایی سخت تر، ما نه تنها شکست نخورده ایم بلکه از تمامیت خاک کشورمان هم محافظت کرده ایم.

      حمید شکری با بیان خاطراتی از شها، شهید باکری را نمونه ای از پاسداران اسوه و انسانهای کامل دانست و گفت: آنان بر مبنای اعتقادات قلبی و ایمان راسخ با صلابت در برابر دشمن ایستادند و این نیروهای تشنه شهادت و خدمت، نیروهایی ارزشی تربیت یافته از دامن انقلاب بودند و پاسداران ما باید چنین افرادی را الگوی عملی خود قرار دهند.

   در پایان این مراسم ، علی ساجدی و سیدمنصور موسوی به عنوان پاسداران شایسته ناحیه میانه معرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفتند. همچنین درجه سرهنگ دومی دو تن دیگر از پاسداران میانه در این مراسم اعطا شد.

 

صبح گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان میانه DSC04887 DSC04891 DSC04914 DSC04924

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *