همایش سه سالگان حسینی در شهر میانه برگزار شد +گزارش تصویری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، همایش بزرگ سه سالگان حسینی روز جمعه 6 آذرماه در محل حسینیه مزار شهدای شهرستان میانه برگزار شد .

در این همایش که به همت جامعه زنان برگزار شد ،عده کثیری از کودکان سه ساله به همراه مادرانشان حضور داشتند.

حجت اسلام والمسلمین امیر نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در این همایش  طی سخنانی با اشاره به این موضوع که دشمن در زمان کنونی راه یزید و معاویه را ادامه می دهد افزود : مکتب اسلام و عاشورا مکتب آزادی و عفت می باشد و لازمه حفظ آن ، هوشیاری و رعایت عفاف و حجاب و پیروی از ولایت فقیه در جامعه است .

وی نشر و گسترش مکتب عاشورایی را عامل رنجش خاطر دشمنان عنوان کرد و خاطرنشان کرد : دشمن با حجمه سنگین فرهنگی قصد در از میان بردن مکتب عاشورایی را دارد .

امیر نژاد بر لزوم احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت : قیام امام حسین (ع) برای زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی  و امر به معروف و نهی از منکر بود .

وی مکتب عاشورایی را افتخاری بزرگ برای ملت مسلمان جهان عنوان کرد و افزود : دشمنان امروز در لباس افراطی گری و تکفیر وارد میدان شده اند و کشورهای جنایتکار جهان از جمله آمریکا و رژیم غاصب صهیونستی از آنها پشتیبانی می کند .

لازم به ذکر است  مداحان اهل بیت(ع)، برادران حاج تقی خاتمی و  کربلایی سعید قربانی ، به ذکر مصیبت در رثای حضرت رقیه(س) پرداخت.

 

همایش سه سالگان حسینی شهر میانه

IMG_8058

IMG_8061

IMG_8069

IMG_8078

IMG_8087

IMG_8093

IMG_8095

IMG_8096

 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *