زیان اقتصاد متکی به نفت بیشتر از تحریم ها است / امنیت در اسرائیل حاکم نخواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : حجت اسلام والمسلمین حامدی در خطبه های نماز جمعه 7 آذر در جمع پرشور نمازگزاران بر ضرورت رعایت حقوق اشخاص و رعایت انصاف و عدالت بخصوص در مباحث انتخاباتی و دعاوی دادگاهی تاکید کرد و افزود : توسل به راه نامشروع برای رسیدن به پیروزی در نهایت ثمره ای جز شکست و پاسخگو بودن در پیشگاه پروردگار نخواهد داشت .

امام جمعه میانه  با گرامیداشت هفتم آذر ، روز نیروی دریایی بیان کرد: نیروی دریایی تا کنون توانسته در راه دفاع از مرزهای آبی کشور به موفقیت های بیشماری دست یابد و شهدای گرانقدر بسیاری از جمله شهدای ناوشکن پیکان را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران نماید .

وی با اشاره به نود و یکمین سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی، اظهار کرد: نام میرزا کوچک خان امروز برای تمام آزادگان و ملت ایران آشنا است.

وی با اشاره به قرار گرفتن در ماه صفر و نزدیک شدن به سالروز شهادت رسول اکرم (ص) و 5 آذر مصادف با سالروز شهادت “حضرت رقيه(س)” دختر كوچك امام حسين(ع) در شام، این ایام را به تمامی مسلمانان جهان تسلیت گفت .

وی همچنین با اشاره به روز دوشنبه 10 آذر روز مجلس و مصادف با  شهادت آیت الله مدرس از وی بعنوان شخصیتی شجاع و بصیر یاد کرد و افزود : این شخصیت والامقام الگویی برای نمایندگان مجلس می باشد .

خطیب نماز جمعه میانه همچنین ضمن گرامیداشت روز سه شنبه 11 آذر بعنوان روز معلولین خواستار توجه مسئولین شهر به حداقل خواسته این قشر در رعایت اصول در مبلمان شهری بمنظور رفاه بیشتر در رفت و آمد ها و کارهای روزمره این قشر شد .

 

امام جمعه میانه خطبه های 7 آذر 93

 

حجت الاسلام والمسلمین حامدی ، با اشاره به مذاکرات اخیر جمهوری اسلامی ایران با کشوره ای 1+5 ، زیاده خواهی و طلبکار بودن طرف مذاکره کننده و عوامل خارجی بخصوص دخالت برخی کشورها از جمله عربستان و رژیم غاصب صهیونیستی به جهت به خطر افتادن منافع ، را عامل اصلی در ایجاد اختلال در این مذاکرات دانست و افزود : 7 ماهه پیش رو ، بازه ای است که ملت ایران خواهد توانست با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ، طبق رهنمود های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) با تکیه برا توان و پتانسیل های داخل کشور ، کشور ایران در دور بعد با موضع قدرت بیشتری وارد مذاکرات شود .

وی همچنین وجود نیروهای مقاومت از جمله حماس و حزب الله را عامل اصلی ایجاد ثبات در منطقه برشمرد و افزود : به لطف وجود ولی امر مسلمین و رهنمود های ایشان و در سایه مجاهدت های سربازان ولایت ، رژیم غاصب صهیونیستی روی امنیت را در کشور خود نخواهد دید .

حامدی، تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور را اجرای دقیق سیاست های اقتصاد  مقاومتی  عنوان کرد و اظهار داشت : متکی بودن به اقتصاد مبتنی بر صادارات نفت آسیبی بیش از تحریم ها برای کشور خواهد داشت .

امام جمعه میانه ، با اشاره به کنگره جریان های افراطی و تکفیری در قم ، از آن بعنوان حرکتی بی مثال در تاریخ مرجعیت یاد کرد و افزود :با عملی شدن نتایج کارگروه های  این کنگره عظیم، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد از میان رفتن مسیر استعماری جریان های افراطی و تکفیری در جهان باشیم .

حامدی با اشاره به بدرقه کاروان زیارتی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در روز های گذشته از کمک های خیرین و مسئولین شهرستان در این راستا تقدیر و تشکر کرد .

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *