اظهار نظر تأمل برانگیز وزیر ورزش در مورد گنجایش ورزشگاه یادگار امام ره / وقتی اطلاعات بین المللی جناب وزیر به روز نیست!

به گزارش میانا به نقل از آناج، وزیر ورزش و جوانان که در راس هیاتی برای رسیدگی به اتفاقات دیدار تراکتورسازی و نفت تهران روز گذشته به تبریز سفر کرده است امروز به ورزشگاه یادگار امام ره رفت تا از نزدیک اتفاقات رخ داده در دیدار تراکتورسازی و نفت را مورد بررسی عینی قرار دهد.

البته گودرزی در این بازدید اظهارات تامل برانگیزی را در مورد گنجایش ورزشگاه یادگار امام ره بر زبان آورد که نشان می‌دهد اطلاعات بین المللی جناب وزیر در خصوص ورزشگاه‌ها به روز نیست.

وزیر ورزش و جوانان در این خصوص گفت: معمولا دیگر حضور ۷۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه‌ها به صلاح نیست و یا حتی در دنیا به سمتی رفته‌اند که ورزشگاه‌های ۳۵ هزار نفری می‌سازند.

وی افزود: به طور مثال ورزشگاه نقش جهان را ببینید که ۴۰ هزار نفر گنجایش داشت اما وقتی خواستند برای افزایش گنجایش، ظرفیت آن را بالا ببرند متوقف شد و حتی فاز اول آن نیز بلااستفاده ماند.

گودرزی در حالی این اظهارات را مطرح می‌کند که به عنوان مثال تیم الاهلی عربستان به تازگی ورزشگاهی مدرن را ساخته است که در آن گنجایش ورزشگاه خود را به حدود ۶۰ هزار نفر افزایش داده است. یا تیم‌های بایرن مونیخ آلمان و آرسنال انگلیس نیز در عرصه بین المللی باشگاه‌هایی هستند که با تاسیس ورزشگاه‌های جدید خود ظرفیت آن را نیز افزایش داده‌اند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *