مذاکرات هسته ای، چالش و فرصتی برای ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در این همایش با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، گفت: ملت ایران هیچگونه تعرضی را بی جواب نخواهد گذاشت و زیر بار هیچ تهدید و تحریمی نمی رود.

 
   حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه اطاعت از ولی فقیه یک اصل است از مسئولین خواست تا با رعایت دقیق خطوط قرمز، در انجام مذاکرات از عظمت و عزت ایران دفاع کنند و زیر بار توافق همراه با تهدید نروند.
 
   جانشین سپاه ناحیه میانه نیز با بررسی تاریخچه انرژی هسته ای و چگونگی تشکیل گروه ۵ +۱ و ارزیابی عوامل شکل گیری این مذاکرات صحبت کرد، حسن نیّت کشور ایران در مذاکرات و نرمش قهرمانانه و بومی سازی علم هسته ای را عامل اصلی دشمنی اعراب با ایران دانست و مذاکرات هسته ای را چالش و فرصتی برای ایران دانست .
 
   جعفر غیابی با اشاره به بیانیه لوزان و محدودیت های آن، خواستار مطالبه تمامی حقوق ایران و اصل دانستن انرژی هسته ای برای ملت ایران شدند .
 
    وی با اشاره به اینکه تهدید و ارعاب، آخرین حربه آمریکا علیه ایران است و با این ابزار می خواهد به خواسته هایش دست یابد از مسئولین خواست تا با اجرای صحیح و کامل منویات رهبری، در حفظ حقوق هسته ای کشور کوشا باشند و از مردم خواست تا در عمل به شعار سال، همدل و همزبان دولت و حامی آن باشند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *