سرانجام سی تی اسکن به بیمارستان شهر میانه رسید+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، صبح امروز ۲۱ اردیبهشت ماه 94 و بعد از چندین سال انتظار مردم در تکمیل و تجهیز امکانات بیمارستانی، دستگاه پیشرفته سی تی اسکن در محل بیمارستان امام خمینی(ره) شهر میانه استقرار یافت.

دستگاه سی تی اسکن بالاخره با اعتبارات دولتی به میانه رسید

مهندس میر بهلول حسینی نماینده شهر میانه در گفتگو با میانا ضمن تبریک استقرار این دستگاه و بهره مندی مردم شریف میانه از امکانات آن، با اشاره به تلاش های محمد علی مددی دیگر نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی از اوایل دوران نمایندگی در خریداری و استقرار این دستگاه توسط بخش خصوصی که تا کنون به نتیجه نرسیده است، افزود: طولانی شدن فرایند جذب مشارکت بخش خصوصی و مطالبات فراوان مردم در این راستا، سرانجام با پیگری های انجام گرفته این دستگاه از سوی دولت و طرح تجول سلامت خریداری و امروز شاهد استقرار آن در بیمارستان امام خمینی(ره) هستیم.

حسینی  به مشکلات و سختی های فراوان در راه محقق شدن این موضوع و صدور دستور با فوریت وزیر بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: این دستگاه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان خریداری شده که  80 درصد آن از سوی دولت و  مشارکت ۲۰ درصدی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تامین شده است.

میر بهلول حسینی از ارائه خدمات با تعرفه دولتی خبر داد و افزود : دستگاه سی تی اسکن موجود یکی از پیشرفته ترین دستگاه های موجود در سطح استان آذربایجان شرقی است.

وی در خصوص استقرار دستگاه MRI در شهرستان میانه نیز گفت: به لحاظ سطح بندی و تقسیم بندی، خریداری و استقرار این دستگاه شامل شهرستان میانه نمی شود ولی با این حال عقیده بنده بر خریداری این دستگاه از طریق بخش خصوصی که دکتر مددی نیز پیگر آن هست، می باشد.

استقرار دستگاه سی تی اسکن حاصل زحمات چند ساله است

محمدی علی مددی نیز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار میانا ضمن عرض تبریک به منظور محقق شدن استقرار دستگاه سی تی اسکن، به پیگیری های صورت گرفته در این راستا در طی سال های گذشته خبر داد و اظهار داشت: بنده درخواست فراهم شدن دستگاه سی تی اسکن و MRI  را در دی ماه سال ۹۲ کرده ام، که در شهریور ماه سال ۹۳ با آن بصورت کامل و طی مراحل مختلف موافقت به عمل آمد.

وی بر دستورات وزیر و پی نوشت آن به دکتر صومی و اقدام فوری در این راستا بدون لحاظ سطح بندی شهرستان اشاره کرد و افزود : بدون شک شهرستان میانه واجد الشرایط استقرار دستگاه MRI نیست، اما با پیگیری ها انجام گرفته، مسئولین کشور و وزیر بهداشت و درمان بر لزوم فراهم ساختن این امکانات برای مردم شهرستان میانه تاکید داشته اند.

مددی درخواست مهندس حسینی را بعد از موافقت با درخواست وی از وزارت بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود : شهریور ماه سال ۹۳ نامه ای از وزارت کشور به دست بنده رسیده که متن آن حاکی از موافقت وزارت نسبت به راه اندازی دستگاه سی تی اسکن و MRI بود که حاصل و نتیجه آن امروز مشاهده شد.

لازم به ذکر است رئیس شبکه بهداشت و درمان و همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی مسئولین دفتر هر دو نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور داشتند.

 

دستگاه سی تی اسکن به میانه آمد

Capture123213123

IMG_0296

IMG_0297

IMG_0320

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. کاش هر دو نماینده با توجه به قانون که بعد از اتمام طرح شرکت فولاد میانه باید واگذار شود نیز تلاش کنند تا حق وحقوق حدود۶۰۰کارگر وخانواده انها پایمال نشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *