جشنواره غذای سالم و کم نمک در شهر میانه برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، جشنواره غذای سالم با مشارکت رابطین سلامت مراکز بهداشتی ودرمانی شهر میانه و با حضور خانم دکتر خالقی رییس مرکز بهداشت میانه ،خانم دکتر عبدی مسئول مرکز بهداشتی ودرمانی شهید رجایی و کارشناسان واحدهای مرتبط  در محل مرکز بهداشتی و درمانی شهید رجایی واقع درخیابان آزادگان برگزارگردید .

در این جشنواره بیش از ۱۰۰ نوع غذا آماده و در معرض نمایش گذاشته شد و پس از بررسی و داوری  از بین غذاهای  موجود به هفت نفر از منتخبین برتر که در طبخ غذا از فاکتورهای اعلام شده و کم نمکی و کم روغنی استفاده کرده بودند  طی مراسمی از زحمات آنها تقدیر و جوایزی به رسم یادبود به آنها اهدا گردید .

خانم خدابنده کارشناس مسئول آموزش سلامت و خانم ممانی کارشناس مسئول تغذیه  در این جشنواره ضمن تقدیر و تشکر از همکاری رابطین سلامت محلات؛ فرهنگ سازی تغذیه سالم را از مهمترین ثمرات این جشنواره دانستند.

دکتر نگار خالقی رییس مرکزبهداشت میانه در این جشنواره با اشاره به نقش غذای سالم در سلامتی انسان ها و شیوع انواع بیماریهای مختلف ناشی از تغذیه ناسالم از خانواده ها خواست تا از غذای سالم و بهداشتی استفاده کنند و از نمک وروغن کمتر در غذاها استفاده نمایند. ایشان در ادامه از زحمات رابطین سلامت محلات تقدیر و تشکر کرد.

درخاتمه این مراسم به سایر شرکت کنندگان در این جشنواره نیز جوایزی به رسم یاد بود اهدا گردید.

 
جشنواره غذای سالم وکم نمک درمیانه
DSCF5040
DSCF5060
DSCF5066
DSCF5070
DSCF5072
DSCF5079
DSCF5100
DSCF5122
 
 
 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *