نشست خبری مدیر آموزش وپرورش میانه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، اسفندیار صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میانه در نشستی با اهالی رسانه و قلم شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با تبریک هفته معلم به تمامی زحمت کشان دلسوز و ایثارگر فرهنگی شهرستان، معلمین را پیشانی اقدامات آموزش و پرورش و گردانندگان اصلی آموزش و پرورش عنوان کرد. 

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین با تبریک روز مطبوعات به اهالی رسانه و قلم شهرستان، ارتباط تنگاتنگ با اهالی رسانه و قلم را از اولویت ها و اهداف عالی آموزش و پرورش خوانده بیان داشت: جمع خبرنگاران و اهالی رسانه مبلغین اصلی نظام به شمار می روند. 

صادقی اظهار کرد: قلم و قدم خبرنگاران و اصحاب رسانه کم از خون شهدا نبوده و ارج و قرب آن به مراتب بالاتر است زیرا کار این افراد تبلیغ بزرگی برای نظام، اهداف و آرمانهای شهدا و امام شهدا به شمار می رود.

وی اصحاب رسانه و قلم را اولین نفراتی خواند که می توانند کاستی ها و کمبودها و کارآمدی ها را برای مردم بازگو کرده و بسیاری از خوبی ها و حسنات را در جامعه ترویج دهند.

مدیر آموزش و پرورش میانه رعایت عدالت، انصاف و صداقت را از شاخصه های مهم امور جامعه عنوان کرد و افزود: اصحاب قلم و رسانه می توانند مروج اصلی این صفات در جامعه باشند. 

صادقی از اجرای برنامه های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری در شهرستان به مناسبت گرامی داشت هفته معلم خبرداد و خاطرنشان کرد:: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی فرهنگیان، صبح روز جمعه با مشارکت اداره ورزش و جوانان و اداره کارو امور اجتماعی شهرستان برگزار خواهد شد. 

وی دیدار معلمین نمونه با امام جمعه میانه، تجلیل از خانوادهای معظم شهدای فرهنگی ، معلمین نمونه، زوج فرهنگی نمونه و بازنشستگان در سال جاری را از دیگر برنامه های اجرایی در هفته معلم عنوان کرد. 

صادقی بر ضرورت استفاده از ابزارها و شیوه های نوین در یادگیری اشاره کرد و افزود: استفاده از امکانات روز و تامین تجهیزات مدرن و نوین سبب رسیدن به اهداف متعالی آموزش و پرورش است که در این راستا قدم های مثبتی در شهرستان برداشته شده است.

وی تخریب، نوسازی و بازسازی مدارس شهرستان از سوی خیرین و اداره کل نوسازی مدارس استان و آموزش و پرورش شهرستان را از اولویتهای مهم این نهاد خواند و تضریح کرد: بازسازی اداره آموزش و پرورش میانه و کلینیک فرهنگیان با بهترین امکانات از برنامه های اجراشده در شهرستان است و در کنار آن جذب پزشکان متخصص در این کلینیک نیز در دست پیگیری است.

وی احداث اولین آزمایشگاه نانو در شهرستان با مشارکت ۷۰ درصدی معاونت رئیس جمهور و ۳۰ درصدی از منابع داخلی آموزش و پرورش با نصب بهترین دستگاهها و تجهیزات لازم و احداث استخر آموزش و پرورش را از دیگر عملکردهای مهم آموزش و پرورش میانه عنوان کرد.

در این جلسه اصحاب رسانه و قلم شهرستان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداخته و سوالاتی را مطرح کردند. 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *