آیین اعتکاف ایام بیض در شهر ترکمانچای میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع ده ها نفر از خواهران بسیجی معتکف در مسجد جامع شهر ترکمانچای میانه ماه رجب را ماه استغفار و مغفرت و ماه خداوند عنوان کرد و افزود: ماه رجب؛ ماه سجده، دعا و قران و ماه اعتکاف و ماه بندگی خداوند است و اعتکاف کنندگان این ماه، مورد عنایت خاص خداوند هستند.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد توبه را یکی از راههای بازگشت به سوی خداوند دانسته و آن را انقلاب روحی معنا کرد و افزود: احساس فقر در برابر خدا، خودشناسی و شکر نعم الهی، شناخت و الگوگیری از ائمه اطهار(ع) راه نجات انسان از تاریکی هاست.

   حجت الاسلام امیرنژاد به کیدهای دشمن علیه مسلمانان اشاره کرد و گفت: امروز مسلمانان گرفتار دشمنی شده اند که  تلاش می کند تا عبادتها در نظر آنان کمرنگ جلوه دهد و به دست خود مسلمانان، اسلام را منحرف کند.

   وی در ادامه با بیان بخشی از فضایل امیرالمومنین(ع)، گفت: بهترین نام، بهترین همسر، بهترین مکان تولد، بهترین فرزندان و … متعلق به ایشان است و راه نجات دنیوی و اخروی، راه علی(ع) است. علی(ع) با حقّ و حقّ با علی(ع) بود و از وقتی که از علی(ع) فاصله گرفتیم، گرفتار مصیبتها شدیم و امروز،  راه ولایت فقیه همان راه امام علی(ع) است.

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *