کارکنان سپاه میانه با همراهی معلمان نمونه با امام جمعه شهر میانه دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا،  امام جمعه شهرستان میانه در این دیدار اعتقادات و باورهای دینی و مسائل عقیدتی را وجه مشترک انقلابیون خصوصا معلمین و نظامیان دانست و آن را وجه تمایز بین نیروهای نظامی ایران و سایر کشورها عنوان کرد و گفت: باید با برنامه ریزی صحیح در راستای مقابله با هجمات فرهنگی و اعتقادی دشمنان بر روی دانش آموزان و سربازان و جوانان کشور ایستاد و این وظیفه و مسئولیتی مشترک بین آموزش و پرورش و سپاه است.

   حجت الاسلام محمدرضا حامدی با اشاره به احساس خطر شدید دشمن از اسلام و فرهنگ اسلامی، افزود: ما برای تبیین فرهنگ ناب محمدی(ص) نیاز به معلمین و مربیانی دلسوز با احساس مسئولیت در برابر فرهنگ اسلام داریم.

   حامدی بر لزوم هدایت شغلی صحیح دانش آموزان تاکید کرد و گفت: دانش آموزان را تنها برای ورود به دانشگاه تربیت نکرده و رهنمون نشویم بلکه با شناخت صحیح استعدادهای آنان، باید زمینه حرکت در مسیر صحیح شغلی آنان را فراهم نماییم.

   وی در ابتدا ضمن تبریک اعیاد رجبیه و جایگاه ماه رجب، ادعیه و اذکار را ظرفیت ساز معنوی انسانها عنوان کرد و بر لزوم خودسازی و آمادگی برای ورود و درک فیوضات ماه مبارک رمضان از طریق این ماه و ماه شعبان تاکید کرد.

   همچنین در ابتدای این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی، استاد شهید مرتضی مطهری را استادی جامع با شخصیتی مکتبی، مذهبی معرفی کرده و ایشان را مبارزی انقلابی دانست که خود را وقف انقلاب کرده و بر گردن انقلاب اسلامی حق بزرگی دارد.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد برگزاری ده ها برنامه متنوع از جمله همایشات تجلیل از مربیان و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، سرکشی و دیدار از خانواده های شهدا و معلمان، اجرای مسابقات مختلف، کوهپیمایی و … را از مهمترین برنامه های سپاه میانه در طول این هفته برشمرد و افزود: بایستی زمینه استفاده و بهره برداری حداکثری از این هفته و کتب و یادداشتهای شهید مطهری را برای خود و جوانانمان فراهم سازیم.

   اسفندیار صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه نیز ضمن تبریک هفته معلم برگزاری مسابقات مختلف و تجلیل از معلمان نمونه و بازنشستگان، پیاده روی خانوادگی، اردوی تفریحی و ارائه خدمات رایگان پزکی را از جمله مهمترین برنامه های آموزش و پرورش میانه در طول هفته معلم برشمرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *