تذکر کتبی نماینده مرد میانه به گودرزی وزیر ورزش و جوانان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : بعد از گذشت حدود هفده سال از آغاز پروژه ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری میانه،همچنان ساخت این ورزشگاه به اتمام نرسیده و  زمان اتمام این پروژه مهم مشخص نیست.
به رغم پیگیری های مکرّر مسئولین شهرستان میانه  در جهت تسریع در روند ساخت این ورزشگاه، مسئولان وزرات ورزش و جوانان باز هم نتوانسته اند به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند .

دکتر مددی نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی ضمن تذکر شفاهی در نطق میان دستور خود در مورخه 93/07/15 به وزیر ورزش و جوانان نسبت به تأخیر در عدم تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری میانه،این بار طبق ماده 208 از آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی طی تذکری کتبی به گودرزی؛ وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی فوری و پاسخگویی وزارت ورزش در مورد علل تأخیر  و تعلل صورت گرفته در تکمیل این پروژه شد.

لازم به ذکر است رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه در گفتگو با خبرنگار میانا  با بیان این موضوع که این استادیوم  ورزشی  جزو طرح ملی   بشمار می آید ، اظهار داشت : دیر کرد در تخصیص اعتبارات ۳ میلیارد تومانی و حل موارد جزئی ، علت اصلی به تعویق افتادن افتتاح این مجموعه در هفته دولت بود که با تلاش مسئولین شهرستان در دهه فجر امسال  با حضور وزیر ورزش و جوانان و همت شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور شاهد افتتاح رسمی این استادیوم ورزشی خواهیم بود .

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *