سقوط داربست تبلیغاتی در اثر وزش باد شدید+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در پی ورزش باد شدید از بعدازظهر روز سه شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۹۴، در شهر میانه یکی از داربست های تبلیغاتی شهرداری میانه واقع در میدان معلم به سمت پیاده رو سقوط کرد و باعث قطع شدن سیم های برق شد.

خوشبختانه این حادثه به لحاظ اتفاق افتادن در ساعات کم تردد هیچ تلفاتی در پی نداشت و این در حالی است که در نقطه نقطه شهر میانه نصب بنرها و داربست های بی قواره برای اطلاع رسانی و تبلیغات، زیبایی شهر را تحت الشعاع قرار داده است و ظاهرا قرار نیست فکری برای تحول و بازنگری در حوزه تبلیغات شهری نموده و روشهای مدرن و مناسب تری جایگزین این شیوه سنتی ومنسوخ شده تبلیغاتی شود .

ساماندهی تابلوها و داربست های تبلیغاتی از اولین ودر عین حال مهمترین اقدام شهرداری ها درجهت رسیدن به این مهم میباشد که امیدواریم شهرداری میانه هم گامی موثر در این حوزه بر دارد. لذا به این سازمان پیشنهاد می شود با نظم دادن به تبلیغات محیطی ، شهر را از وجود لوله ها و بست های آهنی زنگ زده نجات داده و گامی بلند برای رسیدن به سوی شهری زیباتر برداریم.

 

 

DSC_0277

DSC_0281

DSC_0282

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۴ نظر

  1. میانه ای

    جای تاسف دارد واقعا

  2. همیشه به دید منفی به مسایل نباید نگاه کذد
    این درست که باید همیشه ایمنی را دروهله اول قرار داد ولی داربست وبنر برای تبلیغات یااطلاع رسانی درسراسر شهرهای کشور رایج بوده واست
     بهتر است پیشنهاد برای بهتر وزیبا شدن داده شود و باتوجه به اینکه شهرداری با بودجه اندک فعالیتهای خوب وزیباسازی  درشهر انجام داده برای یکبار هم شده به عنوان یک شهروند تسکروخسته نباشید گفت وعینک بدبینی را کنار زد

  3. ساکن شهر

    ۱- سقوط داربست چند سال پیش ورودی شهرک ولیعصر

    ۲- سقوط ایستگاه انتظار چند سال پیش جلوی دانشگاه ازاد و خسارت به یک پراید صفر

    ۳- سقوط داربست همین امسال میدان معلم 

    ۴- ؟

    جناب شهردار منتظر بعدی هستیما…

  4. واقعا که خوشبختانه من اون لحظه اونجا نبودم,حالا بگین که یک فروردین کدوم سال؟ اگه منظورتون دیروزه میشه یک اردیبهشت لطفا راهنمایی کنن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *