اسلحه کشی فرماندار میانه بر روی رئیس دفتر شایعه ای برای برکناری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، صبح روز پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۴ در سومین جلسه شورای اداری شهرستان میانه در سال جدید مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه شهرستان میانه در غیاب استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این مراسم اسماعیل حیدری آزاد فرماندار ویژه شهرستان میانه از سمت خود برکنار و بیرام شکری فرماندار سابق عجب شیر به این سمت منصوب گردید.

با برگزاری این مراسم بصورت رسمی بعد از فرماندارهای احمدی نژادی اولین فرماندار اعتدالی در شهرستان میانه نیز  غزل خداحافظی را خواند.

جلسه با تاخیر نیم ساعته شروع شد. حاضرین از ابتدا با پرس و جو از  یکدیگر جویای علت این برکناری بودند.

فرماندار میانه آغاز گر جلسه بود . حیدری آزاد با بیان این موضوع که ۱۴ ماه از عمر خدمت وی در شهرستان می گذر و سرپرستی فرمانداری به آقای شکری واگذار می شود.

حیدری آزاد در ادامه گزارش کاملی از روند فعالیت های انجام گرفته در طول این مدت بیان نمود.

وی به بدقولی استانداری در اختصاص ۵۰ میلیون تومان در بازسازی خانه های سازمانی فرمانداری و اخذ کمک مالی از شهرداری از لحاظ شدن  این مبلغ در پروژه های عمرانی سال جاری از سرپرست جدید خواست تا این مبلغ را که بصورت امانی گرفته شده به شهرداری بازگرداند.

وی سناریوهای سیاسی افراد بی دین را عامل ودخیل در برخی جریانات عنوان کرد و از نبود هیچ گونه مشکل و مسئله شخصی در این برکناری یاد کرد و از اخبار درج شده در برخی سایت ها انتقاد کرد.

امام جمعه میانه با اشاره به این موضوع که باید از تغییرات و فرصت های پیش آمده درس بگیریم،افزود: فرصت عمر بسیار گذراست و باید از ان بهره برد.

وی به تماس تلفنی روز گذشته خود با استاندار در خصوص روند مطلوب عملکرد فرماندار از وجود مشکلات فراوان پیش روی شهرستان از جمله در بحث واگذاری فولاد از تدبیر و درایت مسئولین بخصوص فرماندار در جلوگیری از وقوع بحران در جامعه تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی خواستار پیگیری و تسریع در حل مسئله واگذاری از سوی مسئولین استانی بخصوص  معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان مقام مسئول حاضر در جلسه شد. 

وی بر لزوم پیگیری و بکار گیری توان مضاعف مسئولین در سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی ودر راستای عمل به فرمایشات مقام معظم هبری (مد) شد.

محمد علی مددی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی مهری مسئولین در قبال پتانسیل های متعدد شهرستان و آماری بالای بیکاری افزود: شهرک های صنعتی، آب های سطحی فراوان، معادن  مدیریت پشت پرده خارج از استان تصیم گیرنده مسائل شهرستان میانه است.

وی بر لزوم مدیریت واحد در شهرستان تاکید کرد و افزود: افراد خارج از استان از مدیریت شهرستان ناامید شده بودند و امام جمعه شهر در این مسئله نقش اساسی داشت.

وی خطاب به سرپرست جدید از نگرانی خود در مسئله بیکاری و مسائل و معضلات اجتماعی از جمله در بحث واگذاری کارخانه فولاد میانه خبر داد و خوستار نگرش جدی وی به این موضوعات شد.

وی خبر برکناری فرمانداری را غیر منتظره خواند و اظهار داشت : خبر برکناری فرماندار دیروز بدست من رسیده است و مردم باید از شایعه پراکنی ها در این راستا پرهیز نمایند.

نماینده مردم از حل مشکل فرمانداری ترکمنچای و کارخانه فولاد و اخذ دستور از وزیر کشور و وزیر اقتصاد با همراهی میر بهلول حسینی دیگر نماینده مردم میانه خبر دادف افزود : حفظ وحدت در میان مسئولین تصمیم گیرنده با محوریت امام جمعه میانه خواسته ی اصلی بنده از سرپرست جدید است.

مددی بر پرهیز جریان گرایی و باند بازی از مردم به عنوان سرمایه اصلی نظام یاد کرد و خاطرنشان کرد: انتخابات سال آینده باید در جهت جلوگیری از خدشه دار شدن اعتماد مردم به نظام و تصمیم گیری های فرا منطقه ای برخی افراد باشد.

نماینده مردم میانه از حضور نیافتن استاندار آذربایجان شرقی و بی اطلاعی نمایندگان از روند برکناری فرماندار میانه انتقاد کرد و از انعکاس این موضوع به مسئولین کشوری خبر داد.

میر بهلول حسینی دیگر نماینده شهر میانه ضمن اشاره به موضوعات مطرح شده توسط مددی نماینده مردم میانه از تلاش و پیگیری مسئولین شهرستان در راستای حل مشکلات اساسی مردم خبر داد.

وی مسئولیت فرماندار را بسیار سنگین عنوان کرد و اظهار داشت: با تمام وجود با فرماندار ویژه میانه همکاری خواهیم کرد.

حسینی حفظ نظام را از اوجب واجبات خواند و تغییرات ایجاد شده در فرمانداری را در اختیارات قانونی وزارت کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار میانا این جلسه با حضور دکتر شبستری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی و نمایندگان  و امام جعه شهر میانه همراه است.

اسماعیل حیدری آزاد متولد ۱۳۵۳ در تهران با کارنامه فرمانداری شازند و قوچان در سالهای ۹۰ ، ۹۱ و ۹۲ جزو فرمانداران نمونه کشوری اعلام شده بود و از اسفندماه ۹۲ به سمت معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میانه منصوب شده بود.

بایرام شکری سرپرست  فرمانداری ویژه شهرستان میانه در کارنامه خود فرمانداری شهرستان های میاندوآب ، عجب شیر و نقده را دارد.

بیرام شکری  دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی ، ازمسولین ستاد دکتر حسن روحانی در استان آذربایجانشرقی و از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس است و در کارنامه مدیریتی وسوابق اجرایی خود بخشداری عجب شیر ، فرمانداری نقده و فرمانداری میاندوآب را دارد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۲ نظر

  1. زهرا خدابنده

    این حرف ها چه نتیجه و پاسخ اساسی ست برای مردم که چرا بی هیچ دلیل قانع کننده ای فرمانداری که بعد سالها آمده بود که گره از مشکلات اساسی مردم باز کند به طور ناگهانی و بی هیچ اطلاع رسمی برکنار شد نماینده گان همیشه دیررس اعلام کرده اند از موضوعی خبری نداشته اند چه دستهایی پشت پرده وجود دارد که به این راحتی با سرنوشت و آینده ی یک شهر بازی می کنند
     

    • از آدم بی فکر بدم میاد

      گره باز کردن با کلت کمری؟

      اگه اونجوری خوبه پس صدام که بهتر بلد بود گره باز کنه!

      اینجا ایرانه نه تگزاس
       

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *