توهین به شهید احمدی روشن از سوی دانشگاه آزاد میانه؛توهین به کل نظام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام فرج زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص مجوز سخنرانی پدر شهید احمدی روشن در دانشگاه میانه گفت: شهید احمدی روشن از اسطوره‌های نظام هستند و توهین به ایشان، توهین به کل نظام است.

وی با اشاره به ممانعت از حضور رحیم احمدی روشن در دانشگاه میانه گفت: مسئولین دانشگاه آزاد میانه با حضور پدر شهید احمدی روشن در دانشگاه مخالفت کرده بودند که  بعد از تماس بسیج دانشجویی با من که خبر مخالفت دانشگاه را اطلاع دادند، گفتم که شهید احمدی روشن از اسطوره های نظام هستند و توهین به ایشان، توهین به کل نظام می باشد، فلذا هیچ کس نمی تواند با تجلیل و حضور پدر این شهید بزرگوار در دانشگاه مخالفت کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: بعد از هماهنگی با مسئولین دانشگاه، موافقت رسمی با حضور ایشان در دانشگاه اعلام شد.

فرج زاده گفت: در ضمن به اطلاع می رساند حضور شخصیت های سیاسی در دانشگاه فقط با تایید مسئول نهاد رهبری، رییس دانشگاه واحد و دبیر تشکل های سیاسی در دانشگاه انجام می پذیرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *