تخلف آشکار تیم فرهاد کاظمی+اسناد

به گزارش میانا به نقل از آس‌پرس، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم راه آهن رفت که این دیدار با تساوی (یک بر یک ) خاتمه یافت.نکته مهم در این بازی حضور بازیکن دورگه اوگاندایی – سوئدی تیم راه آهن به نام مارتین موتومبا بود.

 

این بازیکن که در پایان فرصت نقل و انتقالات به تیم راه آهن پیوسته، در زمانی‌که نیم فصل دوم در حال برگزاری بود  برای تیم اردو اسپور ترکیه بازی می‌کرده است.

 

تیم نفت مسجد‌سلیمان با توجه به این موضوع شکایت خود را تقدیم ریاست سازمان لیگ کرده است.

 

طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال ترکیه این بازیکن در تاریخ ۱۱ بهمن ۹۳ در برابر تیم کایزری اسپور به میدان رفته است.

 

براساس آئین نامه فیفا و فدراسیون فوتبال تنها بازیکنانی می‌توانند به صورت ازادبه باشگاه دیگری انتقال یابند که قبل از اخرین مهلت نقل و انتقالات قرارداد خود را با تیم قبلی فسخ کرده باشند.لذا باشگاه نفت مدعی است که تیم راه‌آهن و این بازیکن قوانین را به صورت آشکار نقض کرده‌اند. به همین دلیل با طرح شکایتی خواستار رسیدگی به این موضوع شده‌اند.

 

حال باید منتظر ماند و دید که عکس العمل فدراسیون در پی این شکایت چه خواهد بود و آیا به این شکایت ترتیب اثر داده می شود یا خیر؟نفتی ها خیلی امید دارند که بتوانند هر سه امتیاز این دیدار را به نام خود ثبت کنند تا با بهبود شرایط خود در جدول به بقا امیدوارتر شوند.

 

مدارک این خبر به همراه نامه‌ای که رضائیان مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان به تاج رئیس سازمان لیگ فرستاده است و طرح شکایت کرده در زیر می آید:

 

 

 

انتهای پیام/خ

مدرک
مدرک1
 
کلید واژه

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *