۲۹۵ طرح اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد اجرا شد

به گزارش میانا به نقل از ایرنا،  ایوب هاشمیان افزود: طرح های اشتغال در قالب خودکفایی، توان افزایی و کارانگیزی در زمینه های کشاورزی، دامپروری، قالی بافی، صنعتی و خدمات اجرا شد و در این خصوص ۳۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال تسهیلات از منابع امدادی و قرض الحسنه بانکی به مددجویان تحت حمایت اعطا شده است.

وی ادامه داد: در این مدت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال برای ۱۳ مورد از طرح های تبدیلی پرداخت شد.

هاشمیان، با بیان اینکه سال گذشته بیش از سه میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال عیدی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد، یادآوری کرد: بیش از پنج هزار خانوار تحت حمایت از عیدانه این نهاد بهره مند شدند.

وی، از پرداخت بیش از هشت میلیارد ریال حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های خودکفایی این نهاد خبر داد و گفت: در سال گذشته یک هزار و ۹۶ نفر از مددجویان تحت حمایت شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح خودکفایی، زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته و حق بیمه آن ها توسط کمیته امداد پرداخت شده است.

هاشمیان، مبلغ پرداختی بابت حق بیمه این مددجویان را هشت میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: برای تامین بخشی از هزینه های درمانی متفرقه و موردی مددجویان نیز بیش از ۴۷۰ میلیون ریال از سوی این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

مراغه با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۷ کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *