بدترین و بهترین اتفاقات سال گذشته از زبان خبرنگاران شهرستان میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سال ۱۳۹۳ با تمام تلخی و شیرینی های خواسته و ناخواسته اش به پایان رسید و مانند همیشه سال تمام می شود و آنچه می ماند خاطرات مختلفی است که در حافظه تاریخ ابدی خواهد شد.

در این میان دیدگاه فعالان رسانه ای به جهت ارتباط تنگاتنگ با حوزه های مختلف همواره به عنوان معیارهای ارزشمندی برای برای بررسی مسایل اجتماعی مطرح می باشند.

به همین جهت تعدادی از اهالی رسانه شهرستان میانه با معرفی بهترین و بدترین اتفاقات سالی که گذشت به همراه آرزویی برای سال جدید مطرح نمودند.

داوود رضالو مدیر مسئول نشریه صبح صبا و نمایندگی روزنامه ابتکار در شهرستان در این باره می گوید: بهترین خاطره در سال ۹۳ استقبال پرشور مردم میانه از ۴۵ شهید گمنام در آبان ماه سال گذشته بود، و بدترین خاطره به نظر من مشکلات بوجود آمده در بحث واگذاری کارخانه فولاد آذربایجان میانه به بخش خصوصی بود که موجب اخراج و معلق ماندن بسیاری از کارگران این مجموعه در آستانه سال نو شد.

رضالو حل مشکل کارخانه فولاد و همچنین کارخانه گیربکس سازی و موفقیت و سربلندی نظام در عرصه های بین المللی و انتخاب افراد ارزشی و شایسته در انتخابات سال آینده مجلس برای شهرستان میانه جزو آرزوهای مهم خود برای سال ۹۴ عنوان کرد.

قادر حسن زاده مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه قافلان نیز بهترین خاطره سال ۹۳ را ابلاغ فرمانداری ویژه شهرستان میانه و بدترین آن را خبر تصادف ۴ معلم میانه ای و کشته شدن در مجموع ۶ نفر در حادثه تصادف محور میانه- میاندوآب عنوان کرد.

وی از حل مشکلات کارگران کارخانه فولاد میانه بر گرشت آنان به وضعیت عادی کاری و همچنین انتخاب افراد شایسته توسط مردم برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی به عنوان آرزوهای خود برای سال ۹۴ یاد کرد.

حامد یزدانی خبرنگار خبرگزاری مهر در شهرستان میانه انتصاب اسماعیل حیدری آزاد به عنوان فرماندار ویژه شهرستان میانه را بهترین خاطره در سال ۹۳ و از خودکشی افسر نیروی انتظامی از جمله بدترین آن عنوان کرد.

وی حل مشکل آب شرب و استقرار دستگاه سی تی اسکن و ام آر آی در شهرستان میانه را به عنوان آروزی ۹۴ خود برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر منطقه عنوان کرد.

امین کریمپور خبرنگار خبرگزاری ایسنا در شهرستان میانه از نبود و اجرایی نشدن پروژه ها و طرح های بزرگ عمرانی توسط شورای شهر و شهرداری در سطح از بدترین اتفاقات و خاطرات خود یاد کرد و با آروزی حل مشکل فولاد میانه و اشتغال جوانان برای تشکیل یک زندگی سالم از جمله آروز های خود برای سال ۹۴ یاد کرد.

زهره غلامی خبرنگار خبرگزاری ایرنا از راه اندازی قطار میانه به مشهد به عنوان بهترین اتفاق سال ۹۳ و مشکلات بوجود آمده در کارخانه فولاد میانه به عنوان بدترین آن یاد کرد.

وی رسیدن به جایگاه واقعی شهرستان میانه، با تلاش و همت بیشتر مسئولین و رفاه و آسایش همشهریان را آرزوی خود برای سال ۹۴ عنوان کرد.

امید کوهی مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه اطلاع رسانی میانا و خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میانه موفقیت چشمگیر جوانان ورزشکار و دانشجو و همچنین کنکوری ها در عرصه های مختلف ورزشی و علمی و همچنین جشنوراه فیلم کوتاه افلاکیان را بهترین اتفاق و مشکل آب شرب و واگذاری کارخانه فولاد به بخش خصوصی و همچنین توقف اجرای طرح بازسازی اطراف حرم امام زاده اسماعیل(ع) را از جمله بدترین خاطرات و اتفاقات سال ۹۳ عنوان کرد.

وی حل مشکل بیکاری جوانان و پرهیز از سیاسی کاری و وحدت و همدلی بیشتر میان مسئولین را از جمله آروزهای خود برای سال آتی عنوان کرد.

محمد قلی رنگساز خبرنگار واحد مرکزی خبر صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی در شهرستان میانه نیز از مشکلات واگذاری کارخانه فولاد به بخش خصوصی از جمله بدترین و واگذاری ۶۰۰۰ اسناد مالکیتی همشهریان از طریق هبه مقام معظم رهبری به عنوان بهترین خاطره و اتفاق در سال ۹۳ یاد کرد.

رضا امامی خبرنگار  دفتر خبری فرمانداری خبر خوشی به معنای واقعی در سال ۹۳ اتفاق نیفتاد ولی کارهای آغاز شده که می توان از آنها بعنوان زمینه ساز خبر خوش در سال ۹۴ یاد کرد. ورزشگاه ۵ هزارنفری، بازسازی بیمارستان و مثال هایی از این قبیل.از بیکاری کارگران فولاد و تصادفات جاده ای محورهای شهرستان می توان بعنوان اخبار بد و تلخ یاد کرد که در همین رابطه امیدوارم در سال جدید مشکل فولاد حل شود و با بهسازی جاده ها و رعایت قوانین جاده ای شاهد حوادث جاده ای نباشیم.منشا معضلات جامعه ما مخصوصا شهرستان میانه، اقتصادی است که به اشتغال مربوط است. آرزومندم زمینه اشتغال جوانان فراهم شده و رونق کسب و کار با کارهای زیربنایی و تحولات بزرگ اقتصادی را شاهد باشیم که همه مستلزم همت مسولین و همکاری مردم است.

وی رسیدگی به وضعیت راه های شهرستان و رهایی یافتن از آمار بالای تصادفات که کشته شدن ۶ نفر در حادثه محور میانه -میاندوآب نمونه ای از آن در پایان سال گذشته بود و همچنین حل مشکلات اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان را آرزوی خود برای سال جاری عنوان کرد.

شهاب نونهال مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری پیام میانه کشته شدن ناگهانی ۴ معلم میانه ای در حادثه تصادف محور میانه – میاندوآب که عموم مردم میانه را در آستانه عید داغدار کرد به عنوان بدترین خاطره و تامین اعتبار پروژه آب رسانی به شهر میانه توسظ محمد علی مددی نماینده مردم میانه را بهترین اتفاق سال عنوان کرد.

وی تحقق وعده های اقتصادی دولت و بهبود وضعیت آن را تنها آروزی خود برای شهرستان میانه در سال ۹۴ عنوان کرد.

رامین مهاجری خبرنگار نصر نیوز در شهرستان میانه فوت ناگهانی ۴ معلم میانه ای در حادثه تصادف محور میانه – میاندواب از جمله بدترین اتفاقات سال ۹۳ و کسب مقام سوم مسابقه بین المللی کاریکاتور در کشور ایتالیا توسط حسین محفوظی را از جمله بهترین اتفاقات رخ داده در شهرستان میانه عنوان کرد.

وی آروزیی برای سال ۹۴ نداشت.

بهترین اتفاقات سال ۹۳ را اهالی رسانه با دقت و صرف زمان زیادی بیان کردند و جالب است که برخی ها هیچ اتفاق خوب شاخصی را در سال خاتمه یافته نمی یابند یا سال ۹۳ را سالی بدون نقاط درخشان چشمگیر معرفی می کنند اما آرزومند اتفاقات خوب برای مردم شهر و کشور هستند.

اتفاقات بد، همیشه اتفاقات بد هستند، همیشه تلخی و غم و اشک همراه دارند و همیشه آرزوی تکرار نشدنشان را داریم. باید امیدوار باشیم سال آینده دنیا در آرامش باشد، کشورمان به روند رو به رشد و توسعه اش ادامه دهد، زندگی و روزگار مردم با آرامش و برکت و عشق همراه باشد و همشهریان ما شاهد موفقیت های هرچه بیشتر، مهربانی مردم با یکدیگر و توسعه فرهنگی و به خصوص فرهنگ شهروندی مان باشیم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *