مسلمان کشی عربستان به فروپاشی این کشور منتهی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به حمله بامداد پنج شنبه عربستان سعودی به مواضع یمن اظهار کرد: عربستانی که روزگاری ادعای حاکمیت در منطقه را داشت، امروز پایگاه های خود و هم پیمانانش را یک به یک از دست می دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:بغداد، دمشق، صنعا، قاهره وبیروت یک به یک توسط افکار و ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی فتح می شوند و خاندان منحوس آل سعود امروز خود را در محاصره حزب الله می بیند.

وی افزود: امروز نظام سیاسی عربستان که خود سازنده القاعده داعش و بسیاری از گروهک های تروریستی منطقه ای هست، برای حفظ موقعیت خود دست به کار احمقانه و عجولانه ای زد.

قاضی پور خاطرنشان کرد: اما آل سعود غافل از این مسئله است که اسلام خواهی به تبعیت از انقلاب اسلامی ایران در قلوب ملت های منطقه وارد شده و با حملات نظامی و گلوله های آتش خارج شدنی نیست.

به عقیده وی انقلاب های مردمی در منطقه و بهار اسلامی به زودی در عربستان هم با قدرت بیشتری مشاهده و احساس می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مسئله که جمعیت یمنی های ساکن در عربستان قابل توجه است، اذعان کرد: این ماجراجویی های نابخردانه و این مسلمان کشی های بی رحمانه با عنایت خداوند در نهایت موجب فروپاشی نظام ظالم آل سعود می شود.

انتهای پیام/ص

 

کلید واژه

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *