حادثه جاده سراب-اردبیل ۱ فوتی بر جای گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مسئول روابط عمومی مرکزمدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجانشرقی گفت: در حادثه ترافیکی جاده سراب – اردبیل هشت تن کشته و زخمی شدند.

 حسینقلی زاده در رابطه با حادثه روی داده گفت:در این حادثه که به اپراتوری شهرستان سراب ساعت ۱۴:۱۰ مورخه ۰۶/۰۱/۱۳۹۴ گزارش شد،از برخورد یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه نیسان در کیلومتر ۳ جاده سراب -اردبیل خبر دادند.
وی گفت:با اعزام پایگاههای فوریتهای پزشکی اورژانس ۱۱۵ سراب به محل حادثه و انجام اقدامات پیش بیمارستانی،از فوت یک تن و مصدومیت ۷ تن خبر دادند،که مصدومین حادثه پس از انجام اقدامات درمانی به بیمارستان سراب انتقال داده شدند.
حسینقلی زاده گفت:اولین و مهمترین قدم در برخورد با حادثه دیدگان سوانح رانندگی تماس با مرکز فوریت های پزشکی با شماره تلفن ۱۱۵ و ارایه ادرس دقیق محل حادثه به آنهاست. در تماس با مرکز اورژانس با حفظ خونسردی کامل تمام اطلاعات مورد نیاز از جمله نام دقیق خود و آدرس دقیق محل حادثه را اعلام کنید. 

محل وقوع حادثه و هرگونه تقاطع یا نشانه دیگر، تعداد، جنس و سن تقریبی مصدومان و هر چیزی که در مورد وضعیت آنها می دانید، جزییات هر نوع خطر مثل گاز،موادسمی، صدمه خطوط نیرو یا وضع آب و هوا را ذکر کنید. 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *