مراسم دعای توسل در کنار مزار شهدای گمنام شهر میانه + تصاویر

به کزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و مصادف شدن آن با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به همت حوزه بسیج دانش آموزی باقرالعلوم سپاه میانه، دانش آموزان دور اول و دوم دبیرستان ترنم با حضور در مزار شهدای گمنام شهرستان میانه با برگزاری مراسم دعای توسل و شکر گذاری پایان سال ، با آرمانهای مقام معظم رهبری و امام (ره) و شهدای ۸ سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند .

بیضایی یکی از هادیان سیاسی سپاه ناحیه میانه در این مراسم ضمن تشریح جایگاه والای شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس با اشاره به سنگین بودن رسالت دانش آموزان در حفظ و حراست از آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی و ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن، افزود: شهدا پرچمداران حقیقت و فضیلت هستند و تا حیات و پرچم های شرافت در جهان وجود دارد، نام شهدا نیز زنده است.

وی پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس را مدیون مردان آسمانی عنوان کرد و اظهار داشت: این مردان خدایی با توکل بر خداوند و از خودگذشتی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند که تاریخ دیگر به مانند امثال آنان را به خود نخواهید دید.

بیضایی تصریح کرد :تمامی قدرت های دنیا به جایگاه غیر قابل انکار ایران در منطقه پی برده اند و ما این را مدیون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستیم.

در این مراسم از دانش آموزان با صبحانه سالم در یک فضای بهاری و معنوی پذیرایی شد. 

مراسم دعای توسل در کنار مزار شهدای گمنام شهر میانه + تصاویر

۲۰۱۵۰۳۱۷_۰۹۲۶۰۱

۲۰۱۵۰۳۱۷_۰۹۲۷۲۹

۲۰۱۵۰۳۱۷_۰۹۲۸۳۶

۲۰۱۵۰۳۱۷_۰۹۴۷۱۴

۲۰۱۵۰۳۱۷_۰۹۴۷۲۹

۲۰۱۵۰۳۱۷_۰۹۴۷۳۸

۲۰۱۵۰۳۱۷_۰۹۴۷۴۴

۲۰۱۵۰۳۱۷_۰۹۴۸۰۷

۲۰۱۵۰۳۱۷_۰۹۴۸۳۷

۲۰۱۵۰۳۱۷_۰۹۵۰۲۹

۲۰۱۵۰۳۱۷_۰۹۵۱۱۵

۲۰۱۵۰۳۱۷_۰۹۵۲۴۵

۲۰۱۵۰۳۱۷_۰۹۵۳۰۳

۲۰۱۵۰۳۱۷_۰۹۵۳۱۷

۲۰۱۵۰۳۱۷_۰۹۵۷۰۶

 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *