مشکل دیرینه آب آشامیدنی شهرستان میانه همچنان گریبان گیر این منطقه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، روز دوشنبه نشست امور آب و فاضلاب شهری و روستایی شهرستان میانه باحضور مسئولین شهرستان و مدیر کل امور آب استان آذربایجان شرقی در محل اتاق جلسات فرمانداری ویژه میانه برگزار شد.

سید بهلول حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان این موضوع که  برخی از قوانین و بوروکراسی اداری نقش بازدارنده دارند، افزود: مسوول توانمند باید بتواند با هنر ریسک پذیری خود بسیاری از این موانع را از سر راه رشد و توسعه منطقه خود بردارد.

وی مشکل آب آشامیدنی میانه را از مشکلات دیرینه مردم عنوان و  تصریح کرد: مجموعه شهرستان با وحدت و همراهی پیگیر حل این مشکل هستند.

حسینی همچنین با تاکید بر اینکه دولت و مجلس باید درمورد یارانه ها تصمیم درستی اتخاذ کنند، گفت: امور اقتصادی کشور حل نخواهد شد، مگر با تعیین تکلیف یارانه ها و مدیریت وضع موجود که امیدواریم با هدفمندی صحیح یارانه ها شاهد بهبود اوضاع اقتصادی جامعه باشیم.

مدیر کل امور آب استان آذربایجان شرقی هم در این جلسه از حفر و اتصال دو حلقه چاه به سامانه آب آشامیدنی با تامین ۳۰ الی ۴۰ درصد آب مصرفی میانه خبر داد و گفت: اگر سه تا حلقه از چاه های آب آشامیدنی فولاد آذربایجان که از سد آیدوغموش تامین می شود به این سامانه اضافه شود، میانه ای ها از لحاظ کمیت در آب آشامیدنی تا زمان آبرسانی از سد گرمی چای دچار مشکل نخواهند شد.

غلامرضا هاشمی اولویت اول شهرستان میانه را تامین آب از سد گرمی چای خواند و افزود: با پیگیری های مستمر اقدامات مطلوبی صورت گرفته و با اجرایی شدن این طرح تمام روستاهای مسیر نیز بهره مند از آب خواهند شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *