عدم رسیدگی به مشکلات مردم، خیانت به آرمان های انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا،  مددی نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی از روستاهای بخش مرکزی، بازدید به عمل آورد.

نماینده مردم میانه در این بازدید اظهار داشت: مسئولین در نظام جمهوری اسلامی مکلف هستند که رضایت مردم را در چهارچوب اختیارات قانونی شان تأمین نمایند و به مطالبات بحق و قانونی ایشان جامه ی عمل بپوشانند.

وی تصریح کرد: صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند و مسئولان بایستی مردم را ولی نعمت خود بدانند و در خدمتگذاری به ایشان کوتاهی نکنند.

مددی خاطر نشان کرد:عدم رسیدگی و بی توجهی نسبت به مشکلات مردم خیانت به آرمان های انقلاب اسلامی و خلاف توصیه های مقام معظم رهبری است لذا  باید هر چه در توان داریم در جهت رفع مشکلات و کمبودها به کار ببندیم.


نماینده مردم میانه در ادامه با اشاره به وجود 44 سد در شهرستان میانه اظهار داشت: در سالهای گذشته هزینه های زیادی برای احداث این سدها صرف شده اما متأسفانه بدلیل عدم برنامه ریزی اصولی بسیاری از این سدها بلاتکلیف رها شده و یا از تمام ظرفیت آنها استفاده نمی شود.


نماینده مردم میانه افزود: تعداد روستاهای خالی از سکنه در گذشته رو به افزایش بود که دلیل عمده آن عدم وجود امکانات زندگی در این مناطق بود که خوشبختانه در سالهای أخیر و پیگیری هایی انجام دادیم این روند تغییر کرده و علاقه به ماندن در روستاها بیشتر شده است.

 مددی در ادامه با انتقاد از عملکرد ضعیف جهاد کشاورزی در بخش آموزش با بیان این موضوع که آموزش روش های علمی و جدید کشاورزی به روستائیان از جمله وظایف مهم جهادکشاورزی است، افزود:اجرای طرح هایی در زمینه آبیاری اراضی کشاورزی به صورت قطره ای و تحت فشار، اهمیت بسزایی در مصرف بهینه آب دارد  که این طرح ها با مشارکت دولت و اهالی قابل اجراست و بنده مجوز 2000 هکتار را سال گذشته از جهاد کشاورزی أخذ نمودم.


نماینده مردم میانه همچنین در مورد مشکلات مربوط به سند مالکیت ساختمان های مسکونی و اراضی کشاورزی و مزروعی،اجرای طرح هادی،گاز رسانی و… نیز مطالبی مطرح کرد که رؤسای ادارات مربوطه توضیحات خود را ارائه نمودند.

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. اینارو اول به خودت بگو آقای مددی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *