راه اندازی سامانه ارتباط الکترونیکی پلیس با قوه قضاییه در مراکز استان های سراسر کشور

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، سردار تقی مهری روز سه شنبه در همایش روسای پلیس پیگیری فرماندهان انتظامی استان های سراسر کشور و مراسم راه اندازی سامانه ارتباط الکترونیکی پلیس با قوه قضاییه افزود: سامانه مشترک ارتباط الکترونیکی پرونده قضایی بین ناجا، مجتمع های قضایی و دادسراها فعالیت می کند.

وی ادامه داد: از دو سال گذشته میان معاونت فن آوری ارتباط و اطلاعات قوه قضاییه و ناجا در زمینه نحوه ارتباط الکترونیکی بین این دو دستگاه اقدامات فنی خوبی صورت گرفت و به صورت نمونه و آموزشی در تهران بزرگ بین مجتمع قضایی خارک و سر کلانتری سوم ناجا ارتباط الکترونیکی ایجاد شد.

مهری افزود: هم اکنون این ارتباط الکترونیکی در مراکز استان های سراسر کشور برقرار شده و پس از رونمایی بین کلانتری های ناجا، مجتمع و مراجع قضایی و همچنین دادسراها این ارتباط الکترونیکی برقرار می شود.

در برنامه های آتی و سال های آینده این ارتباط الکترونیکی تسری یافته و در کلانتری های سراسر کشور برقرار می شود.

مهری، ارتقای رضایت مندی مردم، سرعت تسریع در ارتباط بین کلانتری ها و مراجع قضایی برای پیگیری پرونده ها را از مزایای سامانه ارتباط الکترونکی پلیس با قوه قضاییه عنوان کرد.

وی افزود: این سامانه یک امکان ارتباط امین بین پلیس و قوه قضاییه برقرار کرده و از طریق پیگیری سیستمی با رایانه ها و سامانه، پرونده ها با سرعت و دقت بیشتری پیگیری شده و نوبت دهی در این ارتباط بین ناجا و قوه قضاییه روشن و مشخص خواهد بود.

وی تاکید کرد با این اقدام تحول بزرگی بین ارتباط ناجا و قوه قضاییه که حاصل آن ارتقا رضایت مندی مردم است را شاهد خواهیم بود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *