26 سال چشم انتظاری مادر شهید «رضا زارعان» به پایان رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از صبح کویر، گاهی فقط شنیدن کلمه “مادر” کافی است تا بهانه ای برای جاری شدن اشک باشد، قصه مادر شهید دردناکتر است، مادری که فرزند خود را به خون دل پرورش داده اکنون او را در راه خدا و با رضایت تقدیم کرده است، اما مادر شهید گمنام دل هر انسانی را می لرزاند. مادرانی که سال ها منتظرند تا شاید نشانه ای از فرزندشان برای آنها بیاورند.

۲۶ سال انتظار مادری در شهرستان نرماشیر برای دیدار دوباره فرزند مفقود الاثر خود به پایان رسیده و این مادر دلسوخته برای دیدن پیکر فرزندش لحظه شماری می کند.

 شهید ” رضا زارعان ترک آبادی ”  متولد ۱۳۴۸ در روستای شاهرخ آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان نرماشیر است که از سوی لشکر ۴۱ ثارالله کرمان به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد،این شهید والامقام ۲۹ فروردین سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نایل آمد ولی پیکرپاک این شهید تاکنون پیدا نشده بود.

پیکر این شهید که بتازگی تفحص و شناسایی شده قرار است بزودی تشییع و تدفین شود.

مادر شهید زارعان در گفت و گو با خبرنگار صبح کویر اظهار کرد: انتظار ۲۶ ساله برای دیدن فرزندم، چشمانم را کم سو و صبرم را بی طاقت کرده است.

صغری رستم آبادی افزود: تقدیر الهی چنین رقم خورد که پس از ۲۶ سال چشم انتظاری استخوان های بی جان فرزندم را در آغوش بگیرم و خدا را شکر گزارم که پیکر فرزندم در زادگاه خودش آرام خواهد گرفت.

مادر شهید گفت: هرچند انتظار بسیار سخت است اما خداوند را شکرگزارم که حداقل پیکر فرزندم دوباره کوچه و خیابان را معطر می کند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *