تخریب آثار باستانی موزه موصل توسط تروریستهای تکفیری محکوم شد

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، در این بیانیه که بخشی از آن در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد و متن کامل آن در اختیار خبرنگاران قرار گرفت، آمده است: دور شدن از مبانی ناب ادیان الهی، توهم قدرت طلبی و توسعه طلبی، جهل مرکب، وهابیت های کاذب و دسیسه های پشت پرده، شقاوت و حیوانی صفتی را به جایی رسانده که تمدن بشری را به کام تباهی و فنا سوق می دهد.

در این بیانه افزوده شده است: زنجیر گسستگان داعشی با دیو سیرتی و در پی سلسله جنایات شنیع خود در فصلی جدید از کتاب شوم اعمال خود در عراق، امروز در سوریه و با حمایت مستمر حامیان کوردل و فرصت طلب خود اکنون بیش از 250 آشوری مسیحی را در معرض سلاخی خود قرار داده اند.

نمایندگان در این بیانیه تصریح کرده اند: 25 آشوری را در سوریه سر بریده و اعدام کرده اند و آثار تمدنی هنری تاریخ عیلام، بابل، آشور و ایران را در عراق چکش کوب غیض و نفرت خود کرده و نابود کرده اند.

در این بیانیه عنوان شده است: با سربریده انسان فوتبال بازی می کنند، کتب و دست نوشته ها و آثار معماری و پیکره های هنری را خرد و نابود می کنند و زنان و دختران در مهمانی شوم تکفیری ها هتک حرمت شده و شکنجه می شوند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه خود تاکید کرده اند: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراهی آزادی خواهان جامعه جهانی و تمامی آحاد بشری، این ظلم را محکوم می کنیم، به وجدان بیدار آزادی خواهان تسلیت می گوییم و به مدعیان دفاع از حقوق بشر و آزایخواهی یادآور می شویم که چرا نسبت به این مظالم و بانیان آن ساکت نشسته و اقدامی جدی صورت نمی دهند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *